کد خبر: 36426
A

مدیران جهادی سرمایه‌های کشور هستند

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: مدیران هر جامعه، سرمایه های انسانی هر جامعه‌ای هستند، همچنین فرهیختگان، دانشمندان، متفکران و ورزشکاران نیز از سرمایه‌های جامعه می‌باشند و ارزش آنها بیشتر از معادن نفت، گاز و اورانیوم می‌باشد و آنها هستند که با تدبیر و درایت می‌توانند مشکلات را رفع کنند.

مدیران جهادی سرمایه‌های کشور هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت‌الله سید رضا تقوی بعد از ظهر پنجشنبه در نهمین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جاری که با محوریت آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد، افزود: فردا حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی خطیب نماز جمعه کرمان هستند.
وی به بحث ولایت و توسعه سخن به میان آورد و بیان کرد: توسعه استان کرمان تحت رهنمودهای رهبری در حال انجام است، اما نیروی انسانی شایسته و متخصص، متعهد و دلسوز رکن اول توسعه پایدار می‌باشد.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: نیروی انسانی به میزانی مهم است که خداوند در آیه اول سوره بلد می‌فرمایند، سوگند به مکه و اینجا باید توجه کرد که چه چیز مکه را مهم کرده است که خداوند به آن قسم خورده است و بعد از آن به وجود پیامبر در مکه اشاره می‌کنند لذا ارزش مکه به پیامبر اکرم(ص)، ابراهیم(س)، هاجر(س)، اسماعیل(س) و ... است.
آیت‌الله تقوی اضافه کرد: مدیران هر جامعه، سرمایه های انسانی هر جامعه‌ای هستند، همچنین فرهیختگان، دانشمندان، متفکران و ورزشکاران نیز از سرمایه‌های جامعه می‌باشند و ارزش آنها بیشتر از معادن نفت، گاز و اورانیوم می‌باشد و آنها هستند که با تدبیر و درایت می‌توانند مشکلات را رفع کنند.
وی با بیان این مطلب که قدر سرمایه های جامعه را باید بدانیم و آنها سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه هستند، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک سرمایه ارزشمند می‌باشد و افتخارات زیادی این فرد به وجود آورده است، آیا می توان سردار سلیمانی را با سرمایه‌های دیگر مقایسه کرد؟ همچنین امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از سرمایه‌های ارزشمند بشری هستند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید براینکه مقام معظم رهبری امروز امید همه مستضعفان جهان شده است، مطرح کرد: باید دقت کنیم که هزینه‌های بسیار کرده‌ایم تا یک فرد مدیر شده است.
آیت الله تقوی با اشاره به تاریخ انقلاب و اقدامات صورت گفته در کشور پس از انقلاب، تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی در کشور کارهای زیادی از جمله احداث راه‌ها، نیروگاه‌های هسته‌ای، نیروی دفاعی و ... انجام شده است و آنها را مدیران انجام داده‌اند.
وی مدیران مومن را سرمایه‌های کشور دانست و گفت: باید از مدیران مومن، متعهد حمایت کنیم، همچنین باید مدنظر قرار داد که قانون باید کار را روان کند و اگر کارها پیچ و خم داشته باشد مدیران به آسانی نمی توانند طرح را اجرا کنند اما برخی از قوانین دست و پای مدیران را بسته‌اند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: مدیر جهادی یک فرد نیست بلکه یک مدیر جهادی به یک قانونی نیاز دارد که کارها را روان کند، همچنین باید سیستم نیز جهادی باشد تا بتواند جهادی رفتار کند.
آیت الله تقوی به ویژگی‌های آیت‌الله جعفری پرداخت و بیان کرد: آیت‌الله جعفری یکی از سرمایه‌های ارزشمند این استان می‌باشد و ایشان یک زندگی پاک و صاف دارند و ما به اینگونه روحانیت افتخار می‌کنیم، ایشان یک زندگی در حد طلبگی دارند و اگر موهای خود را در راه خدمت به مردم سپید شده است و از ایشان تشکر می‌کنیم، همچنین قابل توجه است که آیت‌الله جعفری برای مدیران و امامان جماعت استان پدری کردند.
وی اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی علیدادی نیز یکی از فرزندان این استان می‌باشد و جزو سرمایه‌های انسانی استان کرمان هستند و شان طلبگی خود را تاکنون حفظ کرده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر