کد خبر: 78219
A

تبلیغات زود هنگام و تخلف انتخاباتی زاکانی، ذوالنور و امیر آبادی در قم / برخی مدارس حوزه های علیمه؛ ستاد انتخاباتی کاندیداهای جبهه پایداری+سند

برخی فعالان سیاسی در شهر قم از فعالیت های زود هنگام انتخاباتی برخی کاندیداها خبر می دهند. ظاهراً اعضای نزدیک به جبهه پایداری که کاندیداهای اصول گرایان در قم هستند از امکانات حوزه های علمیه در قم استفاده و میتینگ های انتخاباتی این جریان را برگزار می کنند. یکی از مدارسی که به عنوان ستاد انتخاباتی اینت جریان عمل می کند مدرسه فقهی امیر المومنین به مدیریت حجت السلام فرحانی است.

تبلیغات زود هنگام و تخلف انتخاباتی زاکانی، ذوالنور و امیر آبادی در قم / برخی مدارس حوزه های علیمه؛ ستاد انتخاباتی کاندیداهای جبهه پایداری+سند
 ‌به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ برخی فعالان سیاسی در شهر قم از فعالیت های زود هنگام انتخاباتی برخی کاندیداها خبر می دهند. ظاهراً اعضای نزدیک به جبهه پایداری که کاندیداهای اصول گرایان در قم هستند از امکانات حوزه های علمیه در قم استفاده و میتینگ های انتخاباتی این جریان را برگزار می کنند. یکی از مدارسی که به عنوان ستاد انتخاباتی اینت جریان عمل می کند مدرسه فقهی امیر المومنین به مدیریت حجت السلام فرحانی است. 
 
فرید مدرسی فعال رسانه ای اصول گرا در یادداشتی نوشت: "برخی مدارس علمیه گویی می‌خواهند ‎ستاد انتخاباتی آقایان زاکانی، ذوالنور و امیرآبادی شوند؛ مگر مدیر و شورای عالی حوزه‌های علمیه تذکر و بخشنامه ندادند.
رای ‎ذوالنور در مدرسه‌ای میتینگ انتخاباتی به بهانه بیانیه گام دوم برگزار می‌شود که مدرسهٔ مشاور مدیر حوزه است؛ جناب ‎فرحانی" 

photo_2020-02-03_23-59-48

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر