کد خبر: 83056
A

واکنش روزنامه «وطن امروز» به قرار گرفتن نام حزب الله در میان گروه های تروریستی: آنا مِرکل بدتر از هیتلر است

روزنامه اصولگرای وطن امروز ضمن ابراز نگرانی درباره قرار گرفتن نام حزب الله لبنان در میان گروه های تروریستی نوشت: هنوز مواضع صدراعظم آلمان در جریان کشتار بیرحمانه زنان و کودکان غزه در سال 2009 میلادی [که حماسه مقاومت 22 روزه را رقم زد] از یادها نرفته است. در حالی که حتی برخی محافل داخلی در سرزمین‌های اشغالی، ماهیت جنگ 22 روزه را «تجاوزکارانه» می‌دانستند، مرکل به آنها یاد‌آوری کرد به خاک و خون کشیدن افراد بیگناه در غزه، جزئی از دفاع مشروع(!) رژیم صهیونیستی از خود تلقی می‌شود!

واکنش روزنامه «وطن امروز» به قرار گرفتن نام حزب الله در میان گروه های تروریستی:
 آنا مِرکل بدتر از هیتلر است

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال قرار دادن نام «حزب الله لبنان» در لیست گروهک های تروریستی روزنامه وطن امروز نوشت: صدراعظم سرزمین ژرمن‌ها در اقدامی که ناشی از خوی صهیونیستی و تعلق خاطر ذاتی وی به لابی‌های سلطه و تزویر در نظام بین‌الملل است، دستور قرار گرفتن «حزب‌الله لبنان» در زمره سازمان‌های تروریستی را صادر کرد. خوش‌رقصی آنگلا مرکل برای ترامپ و نتانیاهو بسیار زننده است! در طول 4 دوره حضور مرکل در رأس معادلات سیاسی و اجرایی برلین، چک سفید امضای او همواره در وجه لابی‌های صهیونیستی در آلمان کشیده شده است! 

هنوز مواضع صدراعظم آلمان در جریان کشتار بیرحمانه زنان و کودکان غزه در سال 2009 میلادی [که حماسه مقاومت 22 روزه را رقم زد] از یادها نرفته است. در حالی که حتی برخی محافل داخلی در سرزمین‌های اشغالی، ماهیت جنگ 22 روزه را «تجاوزکارانه» می‌دانستند، مرکل به آنها یاد‌آوری کرد به خاک و خون کشیدن افراد بیگناه در غزه، جزئی از دفاع مشروع(!) رژیم صهیونیستی از خود تلقی می‌شود! سال 2014 میلادی و در جریان حملات بعدی رژیم صهیونیستی به غزه نیز جنایات مرکل و دولت آلمان، کمتر از جنایات نتانیاهو علیه فلسطینیان نبود. کار به جایی رسید که روزنامه آلمانی «برلینر زایتونگ» نتوانست وقاحت مرکل را بیش از 3 هفته (پس از آغاز جنگ غزه) تحمل کند و در این‌ باره نوشت: «بیش از 3 هفته است شاهدیم ارتش اسرائیل با بمباران‌های خود غزه را با خاک یکسان کرده و نظامیان صهیونیست بی‌رحمانه و وحشتناک زنان و کودکان بی‌دفاع این منطقه را می‌کشند، اما با وجود ادامه این فاجعه انسانی، دولت آلمان همچنان سکوت اختیار کرده است». 
طی دهه‌های اخیر، بسیاری از سازمان‌های مستقل حقوق بشری در اروپا و آلمان و فراتر از آن، بسیاری از نهادهای غیردولتی، رویکرد ذلیلانه و رذیلانه دموکرات- مسیحی‌ها، سوسیال- دموکرات‌ها و دیگر جریان‌های سیاسی در آلمان را در مقابل تل‌آویو فاجعه‌بار دانسته‌اند. تاکید این سازمان‌ها بر این است که دولت آلمان و احزاب مشارکت‌کننده در آن، به عنوان مدعیان حقوق بشر، نباید برای آنچه مسؤولیت‌های مجعول تاریخی در قبال رژیم صهیونیستی (مربوط به دوران هیتلر و نازی‌ها و افسانه هولوکاست) خوانده می‌شود، در مقابل کشتار بی‌رحمانه مردم غزه سکوت کنند و فراتر از آن، با این جنایات همراه شوند. 
با این حال عمق فاجعه گسترده‌تر از این موارد است! «اشپیگل» در یکی از تازه‌ترین گزارش‌های خود، افشا کرده است لابی‌های قدرتمند صهیونیست چگونه در پارلمان آلمان (بوندس‌تاگ) و دولت نفوذ کرده و سرنوشت طرح‌ها، لوایح و تصمیم‌گیری‌های کلان امنیتی و سیاست خارجی در این کشور را تعیین می‌کنند. این هفته‌نامه آلمانی می‌نویسد: «لابی‌های صهیونیست در پارلمان آلمان بشدت قوی هستند. این لابی‌ها بر روند تصمیم‌گیری و مصوبات نهاد قانون‌گذاری آلمان تاثیر گذاشته و حتی لابی‌گری‌های خود را با چاشنی خشونت و تهدید انجام می‌دهند. از جمله اقداماتی که این لابی‌ها انجام داده‌اند، ممنوعیت فعالیت جنبش تحریم کالاهای اسرائیلی در آلمان [به دلیل جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین] بوده است».
این بار نیز لابی‌های صهیونیست به مرکل، اشتاین‌مایر، هایکو ماس و دیگر مقامات آلمانی دستور داده‌اند حزب‌الله لبنان را به عنوان سازمانی تروریستی مورد شناسایی قرار دهند و البته آنها نیز با خفت کامل، زیر بار چنین دستوری رفته‌اند! حتی دولت ائتلافی برلین که متشکل از 2 حزب سنتی این کشور (دموکرات- مسیحی و سوسیال- دموکرات) است، لحظه‌ای تصور نکرده‌ که حزب‌الله، امروز در دولت و پارلمان لبنان حضور دارد و تروریست قلمداد کردن آن، به معنای تروریست قلمداد کردن نهادهای رسمی و قانونی لبنان است! البته عصبانیت مرکل و همراهانش از حزب‌الله لبنان کاملا طبیعی و توجیه‌پذیر است. در هر حال، نمی‌توان انتظار داشت صدر‌اعظم آلمان از جریان و گروهی که نقشه‌های غرب و رژیم صهیونیستی را در منطقه غرب آسیا بر هم زده و گفتمان مقاومت را در تقابل با گفتمان تسلیم و سازش ذلیلانه، ترویج می‌کند، دل خوشی داشته باشد! حزب‌الله لبنان در خفایای ذهنی مرکل و دیگر مقامات آلمانی متهم است داعش، جبهه‌النصره و دیگر گروه‌های تروریستی و متوحش وابسته به برلین و دیگر بازیگران اروپایی را سرکوب کرده و کابوس سلطه داعش بر کشورهای مسلمان را تبدیل به واقعیتی شیرین به نام «سرکوب تروریسم تکفیری» کرده است! امروز مرکل شدیدا حسرت سلاح‌های آلمانی ساخت شرکت «هکلر ‌اند کخ» (Heckler & Koch) را می‌خورد که با نظارت سازمان جاسوسی آلمان و از طریق سعودی در اختیار داعش قرار گرفت و با این وجود، تروریست‌های تکفیری نتوانستند در برابر شجاعت و رشادت فرزندان غیور مقاومت در سوریه و عراق عرض‌اندام کنند. آری! مرکل محکوم است تا ابد در آتش این خشم و سردرگمی بسوزد. 
بهتر است امروز صدراعظم آلمان و صاحبان قدرت در برلین نیم‌نگاهی هم به جامعه خود بیندازند. اینکه چگونه «نازیسم» و «فاشیسم» که تا دیروز یک «ناسزا» و «ضدارزش» در جوامع غربی محسوب می‌شد، دوباره تبدیل به «مسلک قابل تامل» شده(‌!) امروز شهروندان آلمانی به خوبی مشاهده می‌کنند که چگونه قدرتمندترین سیاستمدار کشورشان، تبدیل به عروسک کوکی نتانیاهوی در حال سقوط شده است! هیتلر هم با کلکسیونی از جنایت در دوران جنگ دوم جهانی، به اندازه مرکل چوب حراج به استقلال و آبروی ژرمن‌ها نزده بود!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر