کد خبر: 159410
A

یک مهاجم دیگر از پرسپولیس جدا شد

بازیکن برزیلی فصل گذشته سرخپوشان ایران در توافق با باشگاه پرسپولیس، قرارداد سال دوم با باشگاه‌ را اقاله و توافق نامه پایان همکاری را به امضا رساند.

یک مهاجم دیگر از پرسپولیس جدا شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در روزهای گذشته مذاکرات خوبی بین باشگاه، لئاندرو پریرا و وکیل او انجام شد. باشگاه از ابتدا تلاش کرد گفتگوها را صادقانه پیش ببرد و در این بین رویکرد مثبت و ارزشمند پریرا و نماینده وی به پیشرفت کار کمک زیادی کرد تا در این ارتباط توفیق خوبی برای پرسپولیس به ارمغان بیاید و شاهد جدایی با درگیری‌های حقوقی نباشیم.

توافق دو جانبه برای اقاله قرارداد امروز نهایی شد و ساعتی قبل توافق‌نامه به امضا رسید. بر اساس این توافق‌نامه پریرا از قرارداد سال دوم و حق و حقوق خود مربوط به آن صرف‌نظر کرد و با تعهد باشگاه نسبت به پرداخت مابقی حق و حقوق وی حاصل قرارداد فصل گذشته، توافق برای اقاله قرارداد به امضای وی رسید. در این توافق همچنین برای پرداخت مطالبات وی، مهلتی تعیین شد.

بر این اساس دو طرف به همکاری خود پایان دادند. نام پریرا اکنون به عنوان یکی از بازیکنان خارجی ثبت است که با پرسپولیس، قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام فوتبال ایران را فتح کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر