کد خبر: 32953
A

صعود پنج پله ای تیم ملی شمشیربازی اپه مردان در رده بندی جهانی

پس از پایان مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسلحه اپه مردان، تیم ملی ایران با پنج پله صعود در رده بندی جهانی در جایگاه 23 قرار گرفت.

صعود پنج پله ای تیم ملی شمشیربازی اپه مردان در رده بندی جهانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز سه شنبه فدراسیون شمشیربازی، رقابت های شمشیربازی جام جهانی اسلحه اپه مردان روزهای 27 و 28 آبان به میزبانی لگنانو ایتالیا برگزار شد که تیم ایران هم با ترکیب «محمد رضایی»، «محمد اسماعیلی»، «طاهر عاشوری» و «امیر کنعانی» با هدایت «شوکت توردی» مربی ازبکستانی در این مسابقات حضور یافت.
عملکرد نمایندگان ایران صعود پنج پله ای ایران در رنکینگ جهانی را در پی داشت به طوری که تیم اپه کشورمان از جایگاه 28 به جایگاه 23 جهان رسید.
تیم های کره، فرانسه، روسیه و ایتالیا به ترتیب جایگاه اول تا چهارم رنگینک را به خود اختصاص داده اند.
در جام جهانی اسلحه اپه، محمد اسماعیلی و طاهر عاشوری در دور مقدماتی هرکدام با سه پیروزی و سه شکست به جدول حذفی صعود کردند، اما در گام بعدی مقابل حریفان خود شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند.
امیر کنعانی در مرحله مقدماتی با کسب 5 پیروزی و تنها یک باخت به دور حذفی راه یافت که در این مرحله با استراحت روبرو شد و در مسابقه بعدی با تحمل شکست از گردونه رقابت‌ها خارج شد.
محمد رضایی دیگر نماینده ایران در دور مقدماتی توانست با 4 پیروزی و دو باخت به جدول حذفی مسابقات صعود کند که در این مرحله با شکست حریفانی از هنگ کنک و روس به جدول 64 شمشیرباز برتر راه پیدا کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر