کد خبر: 34173
A

کانتونا: گواردیولا را برای سرمربیگری منچستریونایتد ترجیح می دهم

'اریک کانتونا'، اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد گفت که با وجود علاقه وافری که به 'خوزه مورینیو'، سرمربی شیاطین سرخ دارد، ترجیح می دهد 'پپ گواردیولا' جای مورینیو را در یونایتد بگیرد.

کانتونا: گواردیولا را برای سرمربیگری منچستریونایتد ترجیح می دهم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش تارنمای خبری یورونیوز، در حالی که مورینیو و گواردیولا مربیانی هستند که بیشترین عناوین قهرمانی را در عالم فوتبال را به خود اختصاص داده اند، سبک آنها متفاوت است.
گواردیولا خواستار انجام بازی طبق مد روز است و مورینیو عملگرا و تدافعی تر عمل می کند.
کانتونا ملی پوش سابق فرانسه که بعدها بازیگر سینما شد، گفت: علاقه وافری به مورینیو به عنوان سرمربی دارم و این مطلب را وقتی او وارد منچستریونایتد شد، به او گفته بودم. او بسیار باهوش و زیرک است و از عهده همه فشارهای وارده برمی آید.
کانتونا در دوران حضور خود در منچستریونایتد در 185 بازی ، 82 گل به ثمر رساند.
افزود: مورینیو از کاریزمای فراوانی برخوردار است، بسیاری چیزها را به دست آورد و بسیاری چیزهای دیگر را نیز به دست خواهد آورد. اما، فوتبالی که من، سر آلکس فرگوسن و مت بازبی بازی می کردیم ،بسیاری خلاق بود.
وی خاطر نشان کرد: در فوتبال این دوره، عاشق یوهان کرایف، وقتی سرمربی بارسلونا بود و آژاکس دهه 70 هستم. من با این نوع فوتبال بزرگ شدم و فوتبالی که ما با فرگوسن بازی کردیم بسیار خلاق بود.
کانتونا گفت: به همین دلیل است که من شیوه بازی گواردیولا و انتخاب او به عنوان سرمربی منچستر را ترجیح می دهم. انتخاب او به عنوان سرمربی منطقی تر است.
منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا با 8 امتیاز بیشتر از یونایتد در حال حاضر در صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر