کد خبر: 34268
A

سایپا ازسد سیاه جامگان گذشت

بازیکنان تیم فوتبال سایپا در جریان رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر امروز (شنبه) تیم سیاه جامگان را شکست دادند و دومین پیروزی متوالی خود را جشن گرفتند.

سایپا ازسد سیاه جامگان گذشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ شاگردان «علی دایی» که در هفته دوازدهم نفت طلاییه را در ورزشگاه تختی شکست داده و به ناکامی چند هفته اخیر خود پایان داده بودند، امروز با غلبه بر تیم سیاه جامگان ضمن ادامه روند برتری های خود مقابل رقبا در جایگاه ششم ایستادند.
در این دیدار که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد، تیم سایپا درحالی با نتیجه یک برصفر از سد تیم سیاه جامگان گذشت که از دقیقه 34 با اخراج «محمدرضا سلیمانی» این تیم 10 نفره به بازی ادامه داد.
البته این تنها اخراجی این بازی نبود و داور علی دایی سرمربی، «علی قلی زاده» بازیکن تیم سایپا و کیوان امرایی بازیکن تیم سیاه جامگان را از زمین بازی اخراج کرد که این بازی چهار اخراجی داشته باشد.
تنها گل این دیدار را «محمد عباس زاده» در دقیقه 5 به ثمر رساند و برتری تیمش را مقابل حریف رقم زد.
نیمه نخست بازیکنان تیم سایپا با در اختیار داشتن توپ و میدان نسبت به حریف نمایش مناسب تری داشته و تیم برتر میدان بودند.
روند حرکت روبه جلو این تیم سرانجام در دقیقه 5 جواب داد و این تیم به گل رسید، در این دقیقه قلی زاده از سمت راست توپ را به روی دروازه تیم سیاه جامگان ارسال کرد و عباس زاده که در محوطه شش قدم حضور داشت، با ضربه سر دقیق دروازه «محمدرضا کرمی» سنگربان سیاه جامگان را گشود.
«محمد سلیمانی» بازیکن تیم سایپا در دقیقه 34 دومین کارت زرد خود را از «رضا کرمانشاهی» داور این دیدار دریافت کرد و ز زمین بازی اخراج شد و در دامه این نیمه اتفاق خاصی رخ نداد.
بازیکنان تیم سایپا از نجا که تیمشان نسبت به حریف یک بازیکن کمتر داشت سعی در حفظ توپ و میدان داشتند و دراین مهم موفق بودند و این نیمه خطر جدی دروازه دو تیم را تهدید نکرد و بازی با همان نتیجه نیمه نخست به پایان رسید.
قضاوت این دیدار که در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار شد را کرمانشاهی برعهده داشت که با نشان دادن کارت زرد به محمد رضا سلیمانی، محمد عباس زاده و حامد شیری بازیکنان تیم سایپا و رضا شریفی و امیر حسین صالحی بازیکنان تیم سیاه جامگان، آنان را جریمه کرد.
داور بازی در دقیقه 34 با نشان دادن کارت زرد دوم به محمدرضا سلیمانی بازیکن تیم سایپا او را از زمین بازی اخراج کرد. در دقایق پایانی این بازی نیز علی قلی زاده بازیکن تیم سایپا و کیوان امرایی بازیکن تیم سیاه جامگان به دلیل درگیری از زمین بازی اخراج شدند.
وی همچنین علی دایی را به دلیل اعتراض های مکرر به قضاوتش در ادامه از زمین بازی اخراج کرد.
ترکیب تیم سایپا:
حامد فلاح‌زاده- روزبه شاه‌علیدوست، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی زاده، رضا اسدی، طاها شریعتی، حامد شیری، امید خالدی، محمد سلیمانی و محمد عباس زاده.
ترکیب تیم سیاه جامگان:
محمد رضا کرمی، صالحی، محسن آقایی، رضا شربتی، عسگری، محمد خرسندنیا، احمدی، بادامکی، کیوان امرایی، روح الله سیف اللهی و یوسف سیف پناهی.
**حاشیه های این دیدار
*دو بازیکن تیم سایپا در10 دقیقه نخست این بازی با شماره 33 داخل زمین بودند که با اعلام ناظر بازی یکی از آنان برای تغییر پیراهن خود به کنار زمین آمد و لباس خود را عوض کرد.
* نام باشگاه سیاه جامگان به مشکی پوشان تغییر پیدا کرده است، اما در فهرست اسامی بازیکنان دو تیم هنوز نام این باشگاه از سوی مسئولان کمیته برگزار کننده سیاه جامگان ثبت شده است.
*بیش از 200 نفر از نزدیک این بازی را به تماشا نشستند.
*علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا درجریان نیمه نخست این دیداربارها به داوری اعتراض داشت.
*علیرضا مرزبان سرمربی تیم سیاه جامگان که به دلیل اختلاف با مدیران این باشگاه چند روزی در تمرینات این تیم شرکت نداشت، بر روی نیمکت این تیم در دیدار مقابل سایپا حضور یافت تا شایعه ها مبنی بر جدایی این سرمربی از تیم سیاه جامگان تمام شود.
ورزشی.**9144**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر