کد خبر: 36701
A

پول بلیط هواداران رئال مادرید در ابوظبی پس داده می شود

باشگاه رئال مادرید امروز (سه شنبه) اعلام کرد، هزینه بلیط اعضا و هواداران این باشگاه را که برای تماشای جام باشگاه های جهان به ابوظبی سفر می کنند، به آنها باز خواهد گرداند.

پول بلیط هواداران رئال مادرید در ابوظبی پس داده می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش تارنمای خبری ساکرنت، تیم رئال مادرید که یکشنبه وارد امارات متحده عربی شد، خود را برای بازی روز چهارشنبه برابر الجزیره در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان آماده می کند.
این باشگاه اسپانیایی در بیانیه ای اعلام کرد: رئال مادرید از حمایت اعضا و هوادارانی که برای تماشای بازی جام باشگاه های جهان به ابوظبی سفر می کنند، تشکر می کند و درباره هزینه بلیط مرحله نیمه نهایی و فینال و یا بازی پلی آف در کشور ثالث به آنها اطمینان خاطر می دهد.
این بیانیه افزود: از موقعی که بلیط ها در مقصد جمع آوری شوند، این باشگاه خبر روند بازپرداخت هزینه بلیط ها را اعلام می کند.
'زین الدین زیدان'، سرمربی رئال مادرید، در سایت خود خطاب به هواداران این تیم نوشت: به خاطر حمایت همیشگی از این تیم، از شما تشکر می کنم. این همان چیزی است که ما همواره خواستار آن هستیم. ما با شما می توانیم به اهداف بزرگ دست یابیم و امیدوارم امسال نیز رخدادهای عالی برای ما اتفاق افتد.
زیدان به دومین پیروزی پیاپی تیم خود در جام باشگاه های جهان می اندیشد، امری که هیچ تیمی تا کنون به آن دست نیافته است.
سرمربی رئال مادرید افزود: هر وقت که در این فصل برای کسب افتخار جنگیدیم، پیروز شدیم. ما سوپر جام اروپا و سوپر جام اسپانیا را به دست آوردیم. دو عنوان قهرمانی به دست آوردیم و برای کسب سومی تلاش می کنیم.
وی از بازی چهارشنبه برابر الجزیره به عنوان رقابتی مهم یاد کرد و گفت: امیدوارم با افتخار به کشور بازگردیم.
ورزشی**1088**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر