کد خبر: 38122
A

استمرار صدرنشینی پتروشیمی/ رقابت شانه به شانه تایدواتر و صنعت نفت

هفته اول از دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور در شهرهای یزد، بندرعباس و آبادان با استمرار صدرنشینی پتروشیمی پیگیری شد.

استمرار صدرنشینی پتروشیمی/ رقابت شانه به شانه تایدواتر و صنعت نفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از فدراسیون تنیس روی میز، دانشگاه یزد میزبان های پتروشیمی بندرامام صدرنشین رقابت ها بود که این بازی با نتیجه 6 بر صفر به نفع مهمان به پایان رسید .
تیم پتروشیمی با ترکیب اصلی تیم ملی تنیس روی میز و بهره گیری از یک ورزشکار کره ای با اقتدار در لیگ برتر به میدان می رود.
در بندرعباس بازی حساس تایدواتر و رعد دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با نتیجه 5 بر یک به سود میزبان به پایان رسید.
این بازی یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر بوده که ورزشکاران هر دو تیم بازی های بسیار زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند.
تایدواتر بندرعباس در این بازی از یک ورزشکار کره ای و تشویق بی امان تماشاچیان بهره می برده و حضور علاقه مندان و تشویق های مستمر آنها ضمن هیجان بخشیدن به بازی گاها مورد اعتراض تیم مهمان واقع شده بود.
در آبادان صنعت نفت موفق شد با نتیجه 4 بر 2 ناب استیل را با شکست بدرقه کرد.
صنعت نفت آبادان با بهره گیری از دو ورزشکار کره ای و جوانان جویای نامی همچون «امین احمدیان» از تیم های خوش ترکیب و موفق لیگ برتر تاکنون بوده است؛ ضمن اینکه ناب استیل با بهره گیری از تعدادی ورزشکار جوان و نوجوان در این رقابت ها حاضر شده است.
«امیرضا عباسی» از جوانان موفق این روزهای تنیس روی میز ایران با یک پیروزی در بازی دونفره و یک پیروزی در بازی انفرادی کماکان برترین مهره ناب استیل در لیگ برتر سال جاری است.
تا پایان هفته ششم بازی ها کماکان پتروشیمی بندر امام صدرنشین این رقابت هاست و تیم های نفت آبادان و تایدواتر بندرعباس در تعقیب صدرنشین هستند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر