کد خبر: 6732
A
رئیس فدراسیون گلف در گفت و گو با دیده بان ایران:

با مشکلات مالی و همچنین نداشتن زیرساخت ها روبرو هستیم/کاراته عشق من است٬ اما در گلف راحت ترم

سعیدی : واقعا معلوم نیست انتخابات فدراسیون کاراته کی برگزار خواهد شد٬ اما امیدوارم وزارت ورزش هرچه زودتر مجمع را برگزار کند تا کاراته کشور از این شرایط خارج شود

با مشکلات مالی و همچنین نداشتن زیرساخت ها روبرو هستیم/کاراته عشق من است٬ اما در گلف راحت ترم

به گزارش خبرنگار سایت دیده بان ایران٬ فدراسیون کاراته حدود یک سال است که با سرپرست اداره می شود و متاسفانه تاکنون چندبار مجمع انتخاباتی این فدراسیون به دلایل نامعلوم به تعویق افتاده و این در حالی است که گویا وزارت ورزش به این زودی ها قصد برگزاری مجمع را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، « کیکاووس سعیدی » از مربیان قدیمی کاراته ایران و رئیس فعلی فدراسیون گلف درباره وضعیت فدراسیون کاراته اظهار داشت: از جزئیات کاراته خبر چندانی ندارم. هرچند که اخبار این ورزش را دنبال می کنم. متاسفانه فدراسیون ماه هاست در بلاتکلیفی به سر می برد که این زیبنده ورزش موفق و مدال آور کاراته نیست.

وی افزود: واقعا معلوم نیست انتخابات فدراسیون کاراته کی برگزار خواهد شد٬ اما امیدوارم وزارت ورزش هرچه زودتر مجمع را برگزار کند تا کاراته کشور از این شرایط خارج شود.

سرمربی پیشین تیم ملی کاتا در پاسخ به این سوال که آیا قصد ورود به کاراته را ندارید٬ ادامه داد: کاراته عشق من است و من هر روز تمرین کاراته انجام می دهم. اما من فعلا رئیس فدراسیون گلف هستم و به موفقیت این فدراسیون می اندیشم.

سعیدی در پایان٬ دربار شرایط گلف ایران خاطر نشان کرد: خدا را شکر شرایط گلف ایران در داخل و عرصه های بین المللی خوب است. ما در رنکینگ آسیایی و جهانی٬ چند پله صعود داشته ایم. البته همچنان با مشکلات مالی و همچنین نداشتن زیرساخت ها روبرو هستیم٬ اما باید تلاش کنیم به اهداف بلند مدتی که ترسیم کرده ایم٬ دست یابیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر