کد خبر: 8155
A
سرمربی تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با دیده بان ایران؛

من زیر بار تنها تمرین کردن کیانوش رستمی نمی روم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: موضوع تنها تمرین کردن « کیانوش رستمی » تکراری و یکنواخت شده. بنابراین حرفی در این خصوص ندارم که بگویم.

من زیر بار تنها تمرین کردن کیانوش رستمی نمی روم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: موضوع تنها تمرین کردن « کیانوش رستمی » تکراری و یکنواخت شده. بنابراین حرفی در این خصوص ندارم که بگویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، نخستین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری در حالی از روز شنبه در کمپ مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده که سه وزنه بردار المپیکی در اردو حضور ندارند.

« سجاد انوشیروان » در گفت‎وگو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران درباره مرحله نخست اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: در این مرحله، 14 وزنه‎بردار را به اردو دعوت کردیم که البته سه وزنه بردار المپیکی فعلا در اردو حضور ندارند. این سه از ماه آینده به اردو ملحق خواهند شد.

وی افزود: بعد از برگزاری اردویی یک ماهه، 5،6 نفر از بهترین‎ها را نگه می‎داریم تا در کنار وزنه‎برداران المپیکی به تمریناتشان ادامه دهندشوند.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد کادر جدید مربیان تیم ملی نیز تصریح کرد: « وحید ربیعی » به همراه « نواب نصیر شلال » در کنار ما خواهند بود. هرچند که نصیر شلال به عنوان مشاور فنی بر نحوه تمرینات بچه ها نظارت خواهد کرد.

وی به وضعیت « کیانوش رستمی » اشاره کرد و یادآور شد: من کلا زیر بار این موضوع نمی روم که یک ملی پوش جداگانه و به تنهایی تمرین کند‌. بنابراین، در این خصوص نظری ندارم.

انوشیروانی در عین حال گفت: البته در نظر داریم با کیانوش که یکی از سرمایه‎های وزنه‎برداری ایران است، صحبت و تعاملی کنیم. چرا که به هرحال، مصالح تیم ملی برای ما ارجحیت دارد. سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان، اظهار داشت: با حمایت های فدراسیون، در صدد هستیم تیمی آماده را روانه مسابقات پیش رو کنیم تا نتایج درخشان سال ۲۰۱۵ را تکرار کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر