کد خبر: 9705
A

10 توئیت محبوب ورزشکاران در سال 2016

سال ۲۰۱۶ در حالی روزهای آخر خود را سپری می‌کند که در جهان ورزش اتفاقات مهمی رخ داد. المپیک ریو، یورو فرانسه، خداحافظی و مرگ ورزشکاران مشهور از جمله آنها هستند. این اتفاقات در شبکه‌های اجتماعی انعکاس زیادی داشت که در ادامه به ۱۰ توئیت ورزشی که بیشترین اشتراک گذاری را داشتند، اشاره می‌شود.

10 توئیت محبوب ورزشکاران در سال 2016

به‌ گزارش پایگاه خبری و دیده بان ایران؛  ‌ ‌به نقل از آس، سال ۲۰۱۶  در حالی روزهای آخر خود را سپری می‌کند که در جهان ورزش اتفاقات مهمی رخ داد. المپیک ریو، یورو فرانسه، خداحافظی و مرگ ورزشکاران مشهور از جمله آنها هستند. این اتفاقات در شبکه‌های اجتماعی انعکاس زیادی داشت که در ادامه به ۱۰ توئیت ورزشی که بیشترین اشتراک گذاری را داشتند، اشاره می‌شود.

۱۰

درخواست لبرون جیمز

جیمز بازیکن کلیولند کاوالیرز با به اشتراک گذاشتن یک پست سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی راه انداخت. بسکتبالیست آمریکایی نوشت: مرا دوست داشته باشید یا متنفر باشید در نهایت روزی به من احترام خواهید گذاشت.

۹

جشن قهرمانی در یورو

کریستیانو رونالدو پس از قهرمانی در یورو به همراه تیم‌ ‌ملی پرتغال در توئیترش به این اتفاق مهم اشاره کرد. او عکسی از بازیکنان هنگام بالا بردن جام قهرمانی منتشر کرد که به همراهش سه ایموجی جام، نشانه پیروزی و پرچم پرتغال دیده می‌شد.

۸

آخرین بازی زلاتان ایبراهیموویچ

ایبراهیموویچ پیش از دیدار به همراه پاری ‌سن‌ ژرمن نوشت: فردا آخرین بازی ام در پارک دو پرنس است. همچون پادشاه آمدم و مانند یک اسطوره خواهم رفت.

۷

بازنشستگی کونور مک گروگر

مک گروگر ، مبارز UFC اعلام بازنشستگی کرد، اما دوباره به میادین بازگشت. پیام خداحافظی او هفتمین توئیتی بود که بیشترین به اشتراک گذاری را داشت. مک گروگر نوشت: تصمیم گرفتم از جهان ورزش خداحافظی کنم، از همه ممنونم. بعدا همدیگر را خواهیم دید.

۶

خداحافظی کوبی برایانت از دنیای بسکتبال

برایانت، اسطوره  لس آنجلس لیکرز این گونه از بسکتبال خداحافظی کرد: امشب آخرین صحنه از یک تاریخ باور نکردنی را مشاهده خواهید کرد. با عشق به بازی و مردم این شهر از بسکتبال خداحافظی می‌کنم.

۵

جدایی مارشاون لینچ

بازیکن تیم فوتبال آمریکایی سیاتل سیهاوکس کفش‌هایش را آویخت که آن را در عکسی نشان داد. او تنها در کنار عکس از یک ایموجی با نشان پیروزی استفاده کرد.

۴

جشن قهرمانی در خانه جیمی واردی

بازیکنان لسترسیتی در خانه واردی، مهاجم این تیم حضور داشتند. مهاجم انگلیسی ویدیویی از خوشحالی بازیکنان پس از قهرمانی که پس از تساوی یک بر یک چلسی و تاتنهام به دست آمد، منتشر کرد.

۳

مشخص شدن مقصد بعدی ایبراهیموویچ 

پس از خداحافظی زلاتان از پاری ‌سن‌ ژرمن همه منتظر بودند تیم بعدی مهاجم سوئدی مشخص شود. بالاخره ایبراهیموویچ در توئیترش به این موضوع اشاره کرد و نوشت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه از این موضوع آگاه شوند. مقصد بعدی‌ام منچستریونایتد است.

۲

درگذشت محمدعلی

صفحه رسمی محمدعلی، با منتشر کردن مشهورترین عکس بوکسور آمریکایی و نوشتن سال تولد (۱۹۴۲) و سال فوت (۲۰۱۶) درگذشت محمد علی را اعلام کرد.

۱

معجزه لسترسیتی

باشگاه لسترسیتی با یک توئیت به قهرمانی‌اش در لیگ برتر اشاره کرد و نوشت: لستر سیتی قهرمان انگلیس. در عکس منتشر شده جام قهرمانی به همراه لوگو باشگاه و بازیکنان دیده می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر