کد خبر: 176015
A

آیا قیمت بی بی دوج وابسته به دوج کوین است؟

طی سالیان گذشته میم کوین‌ها به ارز‌های دیجیتال محبوبی برای سرمایه‌گذاران بازار تبدیل شده‌اند. در حالی که میم کوین‌ها هدف و کاربرد مشخصی ندارند، اما با نوسانات شدید قیمتی خود فرصت‌های کسب سود هنگفت را در اختیار معامله گران قرار می‌دهند و دلیل اصلی محبوبیت آن‌ها نیز تغییرات قیمتی چند سال گذشته این ارز‌ها بوده است.

آیا قیمت بی بی دوج وابسته به دوج کوین است؟

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ طی سالیان گذشته میم کوین‌ها به ارز‌های دیجیتال محبوبی برای سرمایه‌گذاران بازار تبدیل شده‌اند. در حالی که میم کوین‌ها هدف و کاربرد مشخصی ندارند، اما با نوسانات شدید قیمتی خود فرصت‌های کسب سود هنگفت را در اختیار معامله گران قرار می‌دهند و دلیل اصلی محبوبیت آن‌ها نیز تغییرات قیمتی چند سال گذشته این ارز‌ها بوده است.

با رشد شدید قیمتی دوج کوین در سال‌های 2020 و 2021، معاملات میم کوین‌ها گسترش یافت و در نتیجه ارز‌های دیجیتال مشابهی عرضه شد که در تلاش برای تکرار موفقیت دوج کوین بودند.

بیبی دوج کوین از جمله این ارز‌ها به شمار می‌رود و همانطور که در نام آن مشخص است، بسیاری بیبی دوج را فرزند دوج کوین می‌دانند. با این وجود، بی بی دوج تفاوت‌های مهمی با دوج کوین دارد. درک تفاوت و شباهت‌های میان این دو می‌م‌کوین می‌تواند اطلاعات مهمی برای سرمایه‌گذاران بازار داشته باشد و نشان دهد که تا چه میزان روند قیمت بی بی دوج به محبوب‌ترین میم کوین بازار وابسته است.

بیبی دوج کوین چیست؟

با الهام گرفتن از میم کوین محبوب دوج کوین، بیبی دوج کوین در ژوئن سال 2021 (خرداد 1400) عرضه شد. با وجود تکیه بیبی دوج کوین بر نام، نماد و محبوبیت دوج کوین، این میم کوین تا به امروز سعی کرده است تا هویت منحصر به فرد خود را داشته باشد و به طور کامل وابسته دوج کوین نباشد.

بیبی دوج کوین در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساخته شده است و تراکنش‌های سریع و کم کارمزد را ارائه می‌دهد. این ارز دیجیتال همچنین دارای یک پروتکل است که به دارندگان و هولدر‌های ارز پاداش‌های ثابت می‌دهد.

این فرآیند به کمک دریافت کارمزد به ازای انجام تراکنش‌ها امکان‌پذیر شده است و بیبی دوج بخشی از کارمزد‌های دریافتی را میان کاربران خود عرضه می‌کند تا آن‌ها را به نگهداری بلندمدت از موجودی این میم کوین تشویق کند.

بیبی دوج خود را یک ارز دیجیتال جامعه محور معرفی می‌کند و تا به امروز به کمک جامعه خود، حضور فعالی در امور خیریه داشته است. موضوعی که از زمان عرضه تمرکز اصلی این پروژه بوده است و بیبی دوج کوین به طور منظم به مؤسسات خیریه مختلف کمک مالی می‌کند.

با توجه به عرضه بی بی دوج کوین در زمان اوج محبوبیت ارز‌های دیجیتال، این میم کوین موفق شد تا در مدت زمان کوتاهی توجه سرمایه‌گذاران و علاقه مندان میم کوین را به خود جلب کند و به یکی از میم کوین‌های برتر بازار تبدیل شود.

با گذشت چندین سال از زمان عرضه، خرید بیبی دوج کوین همچنان میان سرمایه‌گذاران جهانی و ایرانی محبوبیت دارد و بسیاری در حال بررسی و پیش‌بینی روند قیمتی آینده این میم کوین هستند.

آیا روند قیمتی بی بی دوج وابسته به دوج کوین است؟

قبل از بررسی روند‌های قیمتی بیبی دوج و دوج کوین، مهم است که مقایسه‌ای میان این دو میم کوین داشته باشیم. با وجود نام و نماد مشابه، بیبی دوج با دوج کوین تفاوت‌های مهمی دارد که بارزترین آن، جایگاه این دو میم کوین در بازار است.

با وجود کاهش قیمتی شدید ارز‌های دیجیتال در طی سال 2022، دوج کوین همچنان موفق شد تا جایگاه برتر خود را در بازار حفظ کند و با ارزش بازار 11.2 میلیارد دلار، در لیست ده ارز دیجیتال برتر بازار باقی مانده است.

در حالی که این موضوع به معنی محبوبیت گسترده دوج کوین است، اما نوسانات قیمتی آن را کاهش داده است. هرچه سرمایه‌گذاران بیشتری در بازار یک ارز دیجیتال وجود داشته باشند، احتمال رخ دادن نوسانات بسیار شدید قیمتی کاهش پیدا می‌کند و روند قیمتی متعادل‌تر می‌شود.

این شرایط برای بیبی دوج کوین متفاوت است و این میم کوین با ارزش بازار 179 میلیون دلاری، در جایگاه 246 ارز‌های دیجیتال برتر بازار قرار گرفته است. این جایگاه به خوبی نشان می‌دهد که بیبی دوج کوین هنوز فاصله بسیار زیادی تا میم کوین‌های برتر بازار مانند دوج کوین و شیبا اینو دارد.

با این حال، این جایگاه باعث شده است تا بیبی دوج بتواند نوسانات قیمتی بیشتری را تجربه کند. در حالی که در اواخر سال 2021 دوج کوین روند نزولی قیمتی داشت، بیبی دوج کوین روند صعودی خود را آغاز کرد و در سال 2022 به اوج قیمتی خود رسید.

همچنین در آغاز سال 2023 بیبی دوج کوین موفق شد تا افزایش قیمتی بیشتری نسبت به دوج کوین داشته باشد و در طول دو ماه، رشد 160 درصدی ثبت کرد.

بنابراین بررسی نمودار و تغییرات قیمتی گذشته دوج کوین و بیبی دوج کوین نشان می‌دهد که قیمت بی بی دوج وابسته به محبوب‌ترین میم کوین بازار نیست. بیبی دوج کوین تا به امروز بار‌ها برخلاف روند قیمتی دوج کوین حرکت کرده است و همچنین به طور کلی نوسانات بیشتری را تجربه می‌کند.

با این وجود، روند قیمتی دوج کوین بر بیبی دوج و دیگر میم کوین‌های بازار تأثیرگذار است. اگر دوج کوین روند صعودی قیمتی پیدا کند، توجهات به میم کوین‌ها افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه بیبی دوج کوین نیز می‌تواند افزایش قیمت داشته باشد. بنابراین بسیاری از سرمایه‌گذاران و معامله گران بیبی دوج روند قیمتی دوج کوین را نیز دنبال می‌کنند.

معاملات دوج کوین و بیبی دوج هم اکنون در صرافی‌های معتبر داخلی مانند بیت 24 نیز قابل انجام است و می‌توانید پس از تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت سریع، علاوه بر خرید و فروش این میم کوین‌ها با بهترین قیمت، آن‌ها را در کیف پول ایمن بیت 24 نیز نگهداری و بدون نیاز به پرداخت کارمزد شبکه، در معاملات از موجودی خود استفاده کنید.

در نهایت علاقه مندان به معاملات میم کوین‌ها باید توجه داشته باشند که این ارز‌های دیجیتال همواره نوسانات شدید قیمتی دارند و در حالی که این تغییرات قیمتی فرصت‌های جذابی را برای کسب سود فراهم می‌کنند، اما خطرات خود را نیز برای سرمایه‌گذاران دارند. بنابراین مهم است که در خرید و فروش بی بی دوج و دوج کوین احتیاط و دقت کافی را داشته باشید.

منبع

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر