کد خبر: 138804
A

حمایت از تولیدات داخلی ایران افزایش یافت (مهم!)

حمایت از تولید داخلی در ایران در سال 1401 و 1400 نسبت به سال های قبل، بسیار افزایش پیداکرده است. تشویق مصرف کنندگان به خرید محصولات داخلی و ساخت ایران، موجب شده است که بسیاری از شرکت ها و کارخانه جات سرمایه بیشتری را صرف پیشرفته کردن تجهیزات و ماشین آلات تولیدی و دستگاه بسته بندی خود کنند. با کمک مردم ایران و خرید برند ها و محصولات ایرانی تمامی تولید کنندگان به فکر خرید ماشین آلات صنعتی پیشرفته و به روز افتاده اند.

حمایت از تولیدات داخلی ایران افزایش یافت (مهم!)

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حمایت از تولید داخلی در ایران در سال 1401 و 1400 نسبت به سال های قبل، بسیار افزایش پیداکرده است. تشویق مصرف کنندگان به خرید محصولات داخلی و ساخت ایران، موجب شده است که بسیاری از شرکت ها و کارخانه جات سرمایه بیشتری را صرف پیشرفته کردن تجهیزات و ماشین آلات تولیدی و دستگاه بسته بندی خود کنند. با کمک مردم ایران و خرید برند ها و محصولات ایرانی تمامی تولید کنندگان به فکر خرید ماشین آلات صنعتی پیشرفته و به روز افتاده اند. همین امر باعث شده که تولیدات داخلی در ایران سرعت بیشتری پیدا کند.

یی

ارتقاء ماشین آلات و دستگاه های تولیدی توسط زاگرس ماشین

زاگرس ماشین یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان و سازندگان ماشین آلات صنعتی و بسته بندی می باشد. این مجموعه با تولید بهترین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ای دستگاه شیرینگ پک ، دستگاه پرکن، و انواع دستگاه بسته بندی و همچنین راه اندازی انواع خط تولید، به تولید کنندگان و تولید داخلی کشور و اقتصاد ایران کمک بسزایی کرده.

این مجموعه با تجهیزات و ماشین آلاتی که به صورت پیشرفته و هوشمند در داخل کشور می سازد به سرعت تولیدات داخلی و همچنین حمایت از کالای ایرانی و افزایش کیفیت تولیدات کمک بسزایی می کند.

بهترین تبلیغ  و حمایت از کالای ایرانی، بهبود کیفیت تولیدات داخلی است!

طبق گفته مدیران مجموعه صنعتی زاگرس ماشین: این روز ها تولیدکنندگان و کارخانجات زیادی برای ارتقاء ماشین آلات و تجهیزات خودشان با ما همکاری داشته اند. همچنین بسیاری از سرمایگذاران و کار آفرینان اقدام به تولیدات خانگی، تولیدی های کارگاهی و کوچک، خط تولید و... کرده اند. حتی کم نیستند آن هایی که با خرید ماشین آلات و دستگاه های تولید در منزل اقدام به به کسب درآمد خانگی کرده اند.

 

بهترین تبلیغ  و حمایت از کالای ایرانی، بهبود کیفیت تولیدات داخلی است!

طبق گفته مدیران مجموعه صنعتی زاگرس ماشین: این روز ها تولیدکنندگان و کارخانجات زیادی برای ارتقاء ماشین آلات و تجهیزات خودشان با ما همکاری داشته اند. همچنین بسیاری از سرمایگذاران و کار آفرینان اقدام به تولیدات خانگی، تولیدی های کارگاهی و کوچک، خط تولید و... کرده اند. حتی کم نیستند آن هایی که با خرید ماشین آلات و دستگاه های تولید در منزل اقدام به به کسب درآمد خانگی کرده اند.

ییش

 

حمایت از تولیدات داخلی

تمامی این موارد موجب سرعت دهی به تولیدات داخلی ایران شده است. خبر مهم تولیدات داخلی ایران این روز ها در دو کلمه خلاصه می شود "حمایت و سرعت" و طبق شعار های رهبری در چندسال اخیر که تاکید شدیدی بر حمایت از تولیدات داخلی کشور دارد می توان گفت که تولیدات ایران بهتر از هر زمان دیگری در 40 سال اخیر حمایت شده است.

حتی به تازگی در طول این سال ها برای حمایت از تولیدات داخلی و تشویق مردم به خرید کالای ایرانی؛ در سطح شهر بنرهایی با شعارهایی مثل «من ایرانی می خرم»، «خرید خودکار ایرانی = 10 هزار شغل»، و همچنین راه اندازی کمپین ها و هشتگ های شبکه های اجتماعی با عنوان «ایرانی بخریم»، «خرید کالای ایرانی» و... مردم به حمایت تولیدکنندگانکشور پرداختند.

کیفیت تولیدات داخلی

با توجه به حمایت بسیاری که از طرف دولت و مردم از تولیدکنندگان داخلی کشور می شود باید انتظار ارتقاء کیفیت را داشت. همانگونه که حمایت های مردمی و دولتی در حال افزایش است باید تولیدات داخلی کشور سرعت تولید و کیفیت در تولید را رعایت کنند وگرنه مایوس شدن مردم از حمایت تولید کنندگان ایران باعث می شود اقتصاد و رشد تولید در ایران به شدت افت پیدا کند.

اگر کارخانه ها و تولیدی ها تجهیزات و ماشین آلات صنعتی خود را ارتقاء ندهند و با تجهیزات پیشرفته تر اقدام به تولید نکنند، موجب افت کیفیت و در نهایت کاهش حمایت ها و مایوس شدن مردم از کیفیت تولیدات داخلی ایران خواهد شد.

َب

برای حمایت از تولیدات داخلی چه کار کنیم؟

برای حمایت از تولیدات داخلی باید نه تنها مردم و دولت بلکه تولید کنندگان و کارخانه جات مختلف به میدان بیایند و کیفیت کالای داخلی را افزایش دهند. کیفیت مهم ترین اصل در حمایت تولیدات داخلی است. اگر شما به عنوان تولید کننده داخلی نتوانید با رقیب خارجی خود رقابت کنید مردم راهی جز خرید محصولات خارجی از رقیب شما را نخواهند داشت.

همانگونه که حمایت از کالای ایرانی افزایش پیدا کرده است، باید تولید کنندگان بسیار بیشتر از هر زمان دیگری به کیفیت محصولات خود اهمیت دهند.

ارتقاء ماشین آلات تولیدی و تجهیزات کارخانه

ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین می تواند گزینه خوبی برای ارتقاء تجهیزات و ماشین آلات صنعتی شما باشد و با ارتقاء تجهیزات و دستگاه های تولیدی خود مثل دستگاه ساشه ، شرینک پک، دستگاه پوست گیر، آسیاب، خط تولید، دستگاه تولید قند، دستگاه کیسه پرکن، دستگاه بسته بندی حبوبات، خشکبار، خانگی، دستی، توزین، پنوماتیک و... کیفیت محصولات خود را چندین برابر افزایش دهید.

مهم ترین دلیل برای ارتقاء تجهیزات و ماشین آلات افزایش کیفیت و همچنین سرعت تولید است، سرعت تولیدات داخلی در صورتی افزایش پیدا می کند که از ماشین آلات پیشرفته استفاده شود. برای خرید تجهیزات پیشرفته و ارتقاء دستگاه ها می توانید عبارت "ماشین آلات زاگرس ماشین" را سرچ کنید و وارد سایت arianzagrosmachinery شوید.

صیص

حمایت از کالای ایران چه مزایای دارد؟

حمایت از کالای ایران در کنار افزایش کیفیت و سرعت تولیدات داخلی کشور مزایای بسیار دارد اعم از:

  • ایجاد اقتصاد مقاوم و با دوام چرخه ‌ای
  • افزایش اشتغال زایی و کاهش نرخ بیکاری
  • کاهش فعالیت بازارهای موازی در مقابل تولیدات داخلی
  • افزایش قدرت ارز ملی و بهبود وصعیت اقتصاد ایران
  • کاهش هزینه های تولید
  • چشم انداز مطلوب و رشد اقتصادی بسیار بالا
  • تضمین کیفیت در کالای ایرانی و تولیدات داخلی
  • ثبات قیمت ها و کاهش نرخ تورم و...

این موارد تنها چند مورد از مزایا و تاثیرات حمایت از تولیدات و کالای ایرانی در کنار افزایش کیفیت و ارتقاء تجهیزات و ماشین آلات صنعتی کارخانه ها می باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر