کد خبر: 149156
A

برنامه بینگ مایکروسافت پس‌از ادغام با ChatGPT به فهرست برترین برنامه‌های اپ‌استور راه یافت

پس‌از اعلام خبر ادغام هوش مصنوعی ChatGPT با بینگ، برنامه‌ی موبایلی این موتور جستجو به جمع محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اپ‌استور اپل اضافه شده است.

برنامه بینگ مایکروسافت پس‌از ادغام با ChatGPT به فهرست برترین برنامه‌های اپ‌استور راه یافت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس‌از اعلام خبر ادغام هوش مصنوعی ChatGPT با بینگ، برنامه‌ی موبایلی این موتور جستجو به جمع محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اپ‌استور اپل اضافه شده است.

فقط یک‌روز پس‌از انتشار نسخه‌ی جدید مرورگر اج و برنامه‌ی موتور جستجوی بینگ مایکروسافت که امکان تجربه‌ی هوش مصنوعی ChatGPT را ارائه می‌دهند، میزان دانلود و نصب این دو اپلیکیشن افزایش چشم‌گیری داشته است و اکنون به جمع برترین برنامه‌های اپ‌استور اضافه شده‌اند.

به گزارش 9to5Mac، رونمایی از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی در اج و جستجوی بینگ که به‌لطف سرمایه‌گذاری‌ مایکروسافت در OpenAI انجام شده، توجه بسیاری از کاربران را به‌ این برنامه‌ها جلب کرده است.

تجزیه‌وتحلیل‌ها Data.AI نشان می‌دهد تعداد دانلودهای برنامه‌ی بینگ در سرتاسر جهان فقط در یک شب ۱۰ برابر افزایش یافته و به‌همین دلیل اپلیکیشن مذکور اکنون جایگاه دهم محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رایگان اپ‌استور را به‌خود اختصاص داده است و ازطرفی در بخش برنامه‌های بهره‌وری پس‌از جیمیل، جایگاه دوم را دراختیار دارد. درهمین‌حال، نسخه‌ی iOS مرورگر اج در بخش ابزارهای کاربردی، سومین برنامه‌ی محبوب فروشگاه اپلیکیشن اپل است.

برنامه بینگ مایکروسافت پس‌از ادغام با ChatGPT به فهرست برترین برنامه‌های اپ‌استور راه یافت

این درحالی‌ است که بینگ قبلاً رتبه‌ی ۱۶۰ را در بخش برنامه‌های بهره‌وری دراختیار داشت و حتی به فهرست برترین اپلیکیشن‌های رایگان اپل نیز راه پیدا نکرده بود.

اگرچه مایکروسافت رسماً نسخه‌ی جدید بینگ را با قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی ChatGPT معرفی کرد اما درحال‌حاضر برای استفاده از آن باید به فهرست انتظار بپیوندید.

ازطرفی مایکروسافت اعلام کرده است افرادی که برنامه‌ی بینگ را دانلود کنند یا آن را به‌عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض رایانه‌ی شخصی خود قرار دهند، اولویت بیشتری برای دسترسی زودهنگام به بینگ جدید خواهند داشت. این شرکت می‌گوید طی هفته‌های آینده دسترسی میلیون‌ها نفر که در فهرست انتظار ثبت‌نام کرده‌اند به نسخه‌ی هوش مصنوعی بینگ باز خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر