کد خبر: 150890
A

آصفری، نماینده مجلس: انگلیسی ها در مسمومیت‌های دانش آموزان نقش دارند

آصفری، نماینده اراک در مجلس مدعی شد، مسمومیت دانش آموزان دختر به دولت انگلستان ارتباط دارد. عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت : اگر هر حادثه و ناامنی در کشورمان اتفاق افتاده را ریشه یابی کنیم، قطعا یک بخش آن به انگلیس برمی‌گردد و در ماجرای اخیر مسمومیت دانش آموزان در مدارس نیز، سفیر انگلیس با توییت خود که اشاره کرده بود که سریال مسمومیت دانش آموزان ایرانی تمامی ندارد، اثبات کرد که چنین فرآیندی جزو برنامه‌های دشمن است.

آصفری، نماینده مجلس: انگلیسی ها در مسمومیت‌های دانش آموزان نقش دارند

 به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک وعضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره موضع گیری سفیر انگلیس در ماجرای مسمومیت در مدارس دخترانه، آن را اتهام زنی به جمهوری اسلامی دانست و به تهران پرس گفت: ما هرچه خیانت در کشورمان داشتیم بخاطر دخالت انگلیس بوده است و یقینا اگر اقدامات و رفتار‌ها را ریشه یابی کنیم، فتنه انگیزی‌های استعمار پیر را از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تا الان مشاهده می‌کنیم، لذا موضع‌گیری سفیر انگلیس بسیار مضحک و خنده دار است.

آصفری افزود: سفیر انگلیس در تهران که چنین حرف‌هایی را در صفحه شخصی توییتری خود می‌زند، قطعا به دنبال ایجاد نا امنی و اختلاف افکنی در کشورمان است و درنتیجه وزارت خارجه باید سفیر انگلیس را احضار کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران، این نماینده اصول گرا و نزدیک به جبهه پایداری در ادامه گفت: اولین بار نیست که انگلیس و سفیر آن در امور داخلی کشورمان دخالت می‌کنند، بنابراین باید پاسخگوی این رفتار خود باشد.

نماینده مردم اراک در مجلس عنوان کرد: اگر هر حادثه و ناامنی در کشورمان اتفاق افتاده را ریشه یابی کنیم، قطعا یک بخش آن به انگلیس برمی‌گردد و در ماجرای اخیر مسمومیت دانش آموزان در مدارس نیز، سفیر انگلیس با توییت خود که اشاره کرده بود که سریال مسمومیت دانش آموزان ایرانی تمامی ندارد، اثبات کرد که چنین فرآیندی جزو برنامه‌های دشمن است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر