کد خبر: 21911
A
دو تن از اعضای شورای شهر تهران در گفت و گو با دیده بان ایران خبر دادند؛

جزئیاتی از دیدار اعضاء اصلاح طلب شورای شهر تهران با رئیس دولت اصلاحات

فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر چهارم شهر تهران امروز اول ماه مبارک رمضان در حالی به دیدار رئیس دولت اصلاحات رفتند که گویا در این دیدار برخی از اعضاء فراکسیون نسبت به نادیده گرفتن تجربیات شورای چهارم توسط شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان انتقاداتی داشتند.

جزئیاتی از دیدار اعضاء اصلاح طلب شورای شهر تهران با رئیس دولت اصلاحات

دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا: سید عبدالحسین مختاباد، عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در گفتگو با دیده بان ایران با اشاره به جلسه امروز فراکسیون با سید محمد خاتمی اظهار کرد: برخی از دوستان در این جلسه انتقادات کلی نسبت به نادیده گرفتن سهم شورای چهارم داشتند که در این جلسه مطرح شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آقای خاتمی چه پاسخی به این انتقادات داشتند، گفت: تمرکز آقای خاتمی بیشتر بر روی انتخابات ریاست جمهوری بود و اظهار کردند که در بستن لیست نقشی نداشته و برای حفظ وحدت رویه حمایت داشتم.

همچنین اسماعیل دوستی دیگر عضو شورای شهر تهران که در این جلسه حاضر بود در گفتگو با دیده بان ایران گفت: فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر دیدار صمصیمی داشتند  و این جلسات معمولا هر چند یک با صورت می گیرد.

وی ادامه داد: دوستانی که در لیست شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر قرار نداشتند انتقاداتی داشتند.

دوستی گفت: آقای خاتمی که در ارائه لیست نقشی نداشته و برای جلوگیری از ایجاد اختلاف از لیست حمایت کردند.

این در حالی است که برخی  خبر های غیر رسمی از جلسه صبح امروز فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران حکایت از آن دارد که؛ سید محمد خاتمی در این جلسه عنوان داشته است؛ بنده هیچ نقشی در بستن لیست مذکور نداشتم و هیچ گونه دخالتی هم از سوی من صورت نگرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر