کد خبر: 78896
A
غلامحسین اسماعیلی:

به محض تودیع وثیقه زمینه آزادی بهاره هدایت متهم فراهم می‌شود

سخنگوی دستگاه قضا در خصوص آخرین وضعیت پرونده ندا ناجی نیز گفت: رای قطعی پرونده این فرد نیز صادر شده که البته در دادگاه تجدیدنظر به یک دوم کاهش پیدا کرده است.

به محض تودیع وثیقه زمینه آزادی بهاره هدایت متهم فراهم می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر بازداشت برخی فعالان سیاسی در آستانه انتخابات و نگرانی جامعه از این موضوع و به ویژه موضوع بازداشت بهاره هدایت که گفته شده توسط حراست دانشگاه بازداشت و در فرآیند انتقال به زندان اوین دچار ضرب و شتم قرار گرفته که همین مسأله منجر به اعتصاب غذای وی شده است، گفت: هیچ ارتباطی بین این بازداشت‌ها و انتخابات وجود ندارد و این بازداشت هم در داخل حراست دانشگاه انجام نشده و خارج دانشگاه بوده و البته اتهام ایشان ارتباطی به مسأله انتخابات ندارد و اتهامات دیگری داشتند و تحت تعقیب بودند. اگر این فرد ادعایی مبنی بر ضرب و شتم دارد حتما باید اعلام کند که در قوه قضاییه بررسی شود. این خبر را هم در رابطه با ایشان اعلام می‌کنم که قرار وثیقه این متهم تعیین و به خانواده ایشان اعلام شده که به محض تودیع زمینه آزادی متهم فراهم می‌شود؛ آخرین خبر داده شده به بنده حضور خانواده در دادسرا است که احتمالا باعث آزادی در ساعات دیگر خواهد شد.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده ندا ناجی نیز گفت: رای قطعی پرونده این فرد نیز صادر شده که البته در دادگاه تجدیدنظر به یک دوم کاهش پیدا کرده است./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر