کد خبر: 125991
A

پروفایلو چیست و چقدر هزینه دارد ؟

پروفایلو نوعی ژل زیبایی محصول کشور ایتالیا است که با ترکیبات خاصی که دارد باعث جوانسازی و بازگشت شادابی به پوست می‌شود. این ژل هیالورنیک اسید است که به لیفت پوست و فرم دهی به نواحی مختلف کمک می‌کند.

پروفایلو چیست و چقدر هزینه دارد ؟

دیده بان ایرانپروفایلو نوعی ژل زیبایی محصول کشور ایتالیا است که با ترکیبات خاصی که دارد باعث جوانسازی و بازگشت شادابی به پوست می‌شود. این ژل هیالورنیک اسید است که به لیفت پوست و فرم دهی به نواحی مختلف کمک می‌کند. این ژل مثل انواع فیلرها و ژل‌های متداول بازار نیست و از کیفیت و کارایی بیشتری برخوردار است. از آنجایی که ژل پروفایلو همیشه نتایج بسیار طبیعی در پی دارد، تقاضا برای استفاده از آن هر روز بیشتر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این نوع ژل توصیه می‌کنیم با ما در تماس باشید.

عملکرد پروفایلو چگونه است ؟

پروفایلو یک ژل مصنوعی از جننس هیالورونیک اسید است که به صورت طبیعی نیز در بدن یافت می‌شود و مسئول حفظ رطوبت پوست است. این ژل مستقیماً باعث تحریک تولید کلاژن و رشته‌های الاستیک توسط پوست می‌شود. به همین دلیل جوانسازی و افزایش انعطاف پذیری پوست مهم‌ترین کاربرد این محصول است. این ژل قبل از اینکه به عنوان یک فیلر یا لیفتر عمل کند، نقش آبرسان را در پوست ایفا می‌کند و به همین دلیل است که با سایر ژل‌ها متفاوت است.

ژل پروفایلو به دلیل ساختار هماهنگی که با مواد شیمیایی بافت‌های بدن دارد، نتایج طبیعی به همراه می‌آورد و منجر به افزایش درخشندگی و حجم پوست می‌شود؛ به همین دلیل برای قسمت‌های تیره، چروک و پیر پوست بسیار مناسب است. جذب این ژل در پوست بسیار سریع اتفاق می‌افتد و به همین دلیل عوارض خاصی ندارد.

این ماده در دو جلسه متفاوت با فاصله 4 هفته به زیر پوست تزریق می‌شود و به سرعت تاثیرات خود را به نمایش می‌گذارد. ژل پروفایلو آب رسانی به پوست و لایه‌های زیرین آن را افزایش می‌دهد، ترمیم پوست را تسریع می‌کند، کلاژن سازی را تحریک می‌کند و باعث جایگزین شدن سلول‌های مرده پوست می‌شود. بنابراین در پی تزریق پروفایلو خطوط و چروک‌های ریز رفع می‌شود، تیرگی پوست بهبود می‌یابد و صورت حالت یکپارچه و طبیعی به خود می‌گیرد.

کاربردهای ژل پروفایلو چیست ؟

ژل پروفایلو اغلب برای نواحی صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگر یک تیم درمانی خوب مسئولیت تزریق آن را بر عهده بگیرد می‌توان در نواحی شانه، جلوی سینه، بازو، زانو و دست نیز از خاصیت جوانسازی ژل پروفایلو استفاده کرد.

اما مهم‌ترین کاربرد ژل پروفایلو در نواحی صورت و گردن است که موجب شده استقبال از آن برای این نواحی بیشتر باشد. اصولاً این ماده با تاثیر بر گیرنده‌های سلول‌ها و افزایش آبرسانی به آنها به کاهش چروکیدگی، افتادگی و تیرگی  پوست کمک می‌کند و قوام آن را افزایش می‌دهد. همچنین باعث جوانسازی، لیفت، باز شدن خطوط و چروک‌های پوست و حفظ طراوت آن می‌شود. البته خود این ژل نیز انواع مختلفی دارد که وابسته به نیاز هر فرد تزریق می‌شوند.

در مورد کاربردهای ژل پروفایلو باید به این نکته اشاره کنیم که این ژل منجر به افزایش حجم مصنوعی و برجسته شدن نواحی مختلف بدن نمی‌شود؛ بلکه با افزایش انعطاف پذیری و آبرسانی پوست، مانند ماسک صورت قوی به صورت طبیعی باعث بهبود شکل آن خواهد شد.

1

کاندیدای مناسب برای تزریق ژل پروفایلو

عملکرد پروفایلو به گونه‌ای است که هر فردی می‌تواند از آن استفاده کند و هیچ منعی برای آن وجود ندارد. از آنجایی که این ژل به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، به سرعت جذب می‌شود و هیچ آسیبی به بافت‌های مختلف بدن وارد نمی‌کند. البته پروفایلو اغلب در افراد بالای 30 سال کاربرد دارد؛ به طوری که در سنین 30 تا 45 سال نقش پیشگیری و درمان را به عهده دارد و در سنین بالای 45 سال منحصراً درمانی است.

زمانی که با افزایش سن اولین خطوط در صورت پدیدار می‌شوند، بهترین روش استفاده از ژل پروفایلو است.  در صورتی که احساس می‌کنید کیفیت پوست شما کاهش یافته و به هر دلیل نمی‌توان آن را درمان کرد، بهترین راه استفاده از ژل پروفایلو است. شایسته ذکر است که تزریق این ژل در یک بازه زمانی کوتاه صورت می‌گیرد و تقریباً بدون درد است. پس روند درمانی آن جای نگرانی ندارد.

به دلیل اینکه تزریق این ژل یک تکنیک استاندارد و غیر تهاجمی است، در کلینیک‌های مختلف و در کشورهای مختلفی کاربرد دارد. تزریق این ژل در دو مرحله و با فاصله 4 هفته انجام می‌شود و نتایج آن تا 8 ماه بعد بروز پیدا می‌کند؛ اگرچه نتایج آن از ابتدای تزریق آغاز می‌شود.

انتخاب ناحیه مناسب برای تزریق ژل پروفایلو

همانطور که گفتیم بهترین نواحی برای تزریق ژل پروفایلو صورت، گردن، شانه، بازو و روی دست‌هاست. بنابراین با چروک شدن یا شل شدن پوست هر یک از این نواحی می‌توان از ژل پروفایلو به عنوان سریع‌ترین و موثرترین راه‌حل استفاده کرد. توجه داشته باشید که پروفایلو در بافت پوست جذب می‌شود و اصلاً خاصیت فیلر یا برجسته کردن نواحی مثل لب‌ها، گونه و چانه را ندارد. برای اینکه بتوانید بهترین نتایج را از تزریق پروفایلو ببینید، بهتر است در دو جلسه آن را انجام بدهید که یک جلسه آن ترمیمی است.

در طی جلسات تزریق ژل پروفایلو فرو رفتن چندین بار سوزن در پوست باعث بروز  التهاب، قرمزی و کبودی می‌شود. این عوارض نتیجه طبیعی وارد شدن سوزن به پوست هستند که در کمتر از 24 ساعت رفع می‌شوند. همچنین پزشک ممکن است قبل از تزریق ژل از پمادهای موضعی بی حس کننده استفاده کند که باعث می‌شود هیچ دردی در حین درمان حس نکنید.

چرا استفاده از ژل پروفایلو بهترین انتخاب است؟

ژل پروفایلو حاوی هیالورونیک اسید است که به تولید کلاژن و الاستین توسط پوست کمک می‌کند.مهم‌ترین علائم پیری در پوست ایجاد می‌شوند و با نگاه به پوست افراد می‌توان پیری آنها را تشخیص داد. از آنجایی که بعد از 30 سالگی تولید این ژل در پوست کاهش پیدا می‌کند، ممکن است لازم باشد با استفاده تکنیک‌های پزشکی این ژل را به پوست تزریق کنید. در غیر این صورت ممکن است علائم پیری پوست مثل خطوط ریز، چروک‌ها، کاهش درخشندگی و ... در پوست شما بروز پیدا کند.

افرادی که بیشتر از 30 سال سن دارند حداقل برای پیشگیری از پیری پوست به پروفایلو احتیاج دارند. کسانی که به افزایش حجم بخش خاصی مثل لب، لیفت پوست یا به طور کُلی جراحی تهاجمی احتیاج ندارند، می‌توانند از پروفایلو به عنوان یک معجزه پوستی استفاده کنند. در غیر این صورت ژل‌های فیلر گزینه بهتری برای شما به هستند.

البته ژل پروفایلو هیچ محدودیتی در سن یا جنس ندارد و همه افراد می‌توانند از آن به عنوان یک داروی نتیجه بخش استفاده کنند. هرچه مقدار چروک‌ها و عوارض پوستی ناشی از افزایش سن بیشتر باشد، نتایج پروفایلو هم بهتر بروز پیدا می‌کند؛ به طوری که بعد از 8 ماه حتی خود فرد نیز با مقایسه پوست خود نسبت به قبل از استفاده از این ژل شگفت زده خواهد شد.

نتایج ژل پروفایلو دوام دارد؟

نتایج استفاده از ژل پروفایلو ممکن است از 6 ماه تا چند سال دوام داشته باشد که در هر فرد متفاوت است. البته باید توجه داشت که برخی نتایج این ژل تا چندین سال و حتی تا ابد ادامه خواهد داشت. تکنیک پروفایلو شامل 1، 2 یا 3 جلسه تزریق ژل با فاصله 4 هفته ای است که آبرسانی کامل به پوست را کنترل می‌کند. با افزایش آبرسانی و تولید کلاژن پوست، خطوط ریز از بین می‌رود، انعطاف پذیری پوست افزایش می‌یابد و به طور کلی فرد جوان‌تر می‌شود.

پس از گذشت چند ماه از تزریق پروفایلو، متوجه می‌شوید که پوست صاف‌تر و محکم‌تری دارید. افرادی که پوست چروکیده یا شُل دارند سریعاً متوجه این بهبود می‌شوند. در صورتی که پوست پس از گذشت مدتی به ترمیم احتیاج داشته باشد، می‌توان دوباره از این روش استفاده کرد.

3

هزینه تزریق ژل پروفایلو

هزینه تزریق ژل پروفایلو بیشتر به نیاز خود شما بستگی دارد و تعداد جلسات، مقدار ژل و دستمزد پزشک بر آن تاثیرگذار است. به طور کُلی هزینه 2 سی سی از این ژل حدود 4 تا 5 میلیون تومان است که برای یک جلسه کافی است. برای استفاده از بهترین ژل پروفایلو ایتالیایی با استانداردهای روز اروپا، توصیه می‌کنیم با ما ارتباط برقرار نمایید و از خدمات باکیفیت و ارزان قیمت کلینیکی ما بهره مند شوید.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر