تداوم نقض آتشبس در لبنان/ حمله هوایی اسرائیل به «نبطیه»
اسرائیل یک بار دیگر آتشبس را در جنوب لبنان نقض کرد و شهرک النبطیه الفوقا را هدف حمله هوایی قرار داد.
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از المنار، اسرائیل در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض آتش بس در جنوب لبنان، سحرگاه امروز جمعه شهرک النبطیه الفوقا را در شهرستان النبطیه هدف حمله هوایی قرار داد.
بر اساس گزارش منابع لبنانی، رژیم صهیونیستی بامداد امروز هم شهرک «بیت یاحون» را در جنوب لبنان هدف حمله هوایی قرار داد.