کد خبر: 150173
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۶ اسفند ۱۳۵۸؛

اکیپ های مبارزه با گرانفروشی در ۵ گروه به کنترل قیمتها می پردازند

صفحه نخست روزنامه بامداد امروز در ۴۳ سال قبل چنین روزی، دوشنبه ۶ اسفند سال ۱۳۵۸ پر از تیترهای گوناگون و متنوع است. انجام‌ رژه بزرگ‌ مردم ایران در سراسر کشور که در تهران از مقابل رئیس جمهور و اعضای شورای انقلاب در مقابل لانه جاسوسی آمریکا انجام خواهد شد

اکیپ های مبارزه با گرانفروشی در ۵ گروه به کنترل قیمتها می پردازند

به گزارش دیدبان تاریخ؛ صفحه نخست روزنامه بامداد امروز در ۴۳ سال قبل چنین روزی، دوشنبه ۶ اسفند سال ۱۳۵۸ پر از تیترهای گوناگون  و متنوع است.

انجام‌ رژه بزرگ‌ مردم ایران در سراسر کشور که در تهران از مقابل رئیس جمهور و اعضای شورای انقلاب در مقابل لانه جاسوسی آمریکا انجام خواهد شد. اعلام برنامه بازسازی و بهسازی ارتش ۲۰ میلیونی از سوی ستاد بسیج ملی، اعلام مقررات پرداخت حداکثر وام مسکن از سوی وزارت مسکن و شهر سازی که حداکثر مبلغ این وام به خانواده های ۵ نفر به بالا از ۴ میلیون ریال تجاوز نخواهد کرد. اعلام جزئیات برنامه خاموشی در ادامه برنامه های هفته ستاد بسیج ملی، خبر زنده بودن امام موسی صدر در زندانی در لیبی از سوی روزنامه کویتی الانباء و تکذیب آن از سوی دفتر معمر قذافی رهبر لیبی، تشریح جزئیات سیاست خارجی دولت موقت از سوی مهندس بازرگان که گفته است در تمام دوران دولت موقت سیاست ما با آمریکا و دولتهای غرب و شرق اروپا چیزی غیر از رسیدن به روابط عادی، عادلانه، مصلحت اندیشانه مبتنی بر احترام وحقوق متقابل نبود. همچنین استعفای آیت الله خامنه ای از نمایندگی شورای انقلاب در وزارت دفاع و سپاه پاسداران به علت نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی آینده تیترهای مهم دیگر این جریده هستند.

IMG_20230225_075743_290

اما مصاحبه معاون کمیته امور صنفی امام در گفتگو با بامداد درباره کنترل قیمتها از سوی این صنف با اکیپ های مبارزه با گرانفروشی در ۵ گروه در نیم‌تای پایینی روزنامه به چشم‌ می آید که متن خبر فوق بدین شرح می باشد؛

کمیته امور صنفی امام در ادامه برنامه های خود در زمینه مبارزه با هر گونه گرانفروشی در آستانه سال نو، فروش البسه و کفش و اساسا مایحتاج این ایام مردم را شدیدا زیر کنترل می گیرد.

آقای افشار معاون این کمیته شب گذشته در گفتگویی با بامداد ضمن اعلام‌این خبر افزود؛ در چند روز اخیر ماشینهای بی سیم دار ما در اختیار ستاد بسیج بود، اکیپهای این کمیته در سطح شهر حرکت نکردند ولی از فردا مجددا اکیپهای اعزامی کمیته امور صنفی به شکل جدیدی به کار خود ادامه می دهند به این ترتیب که دو اکیپ اختصاصی به پوشاک و دو اکیپ هم در جهات مختلف حرکت می کنند و در هر اکیپ هم از چند نفر از متخصصین در امور مربوط استفاده خواهد شد.

IMG_20230225_075743_053

آقای افشار در مورد آینده کار کمیته امور صنفی گفت؛ نظر به اینکه قرار بر این شده این تشکیلات در آینده با وسعت بیشتری به کار خود ادامه دهد مشغول سازماندهی جدیدی در کار کمیته هستیم تا بیشتر بتوانیم در جهت رفاه مردم خدمت کنیم. وی همچنین در مورد نتایج اعزام اکیپ های مختلف برای رسیدگی به تخلفات گرانفروشی گفت؛ کاملا مردم از نتیجه کار راضی بودند و اثر بسیار محسوسی در ثابت نگاه داشتن قیمت اجناس داشته بطوری که در اوائل، ما در روز با حداقل صد مورد تخلف روبرو بودیم ولی در روزهای آخر به چند مورد تقلیل پیدا کرده بود.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر