کد خبر: 183060
A
۳۳ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی مسافرت عید به کیش به همراه دختر و عروس امام

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲ فروردین ۱۳۶۹ نوشت: بعد از نماز صبح و استماع اخبار و ورزش و صرف صبحانه به سوی فرودگاه مهرآباد حرکت کردیم ساعت هشت و ربع همراه محافظان، دکتر حسن روحانی دبیر شورایعالی امنیت ملی، همسر، دختر و عروس امام و عفت و بچه ها به سوی کیش پرواز کردیم. ساعت نه و نیم وارد جزیره کیش شدیم و در پاویون اقامت کردیم.

روایت هاشمی رفسنجانی مسافرت عید به کیش به همراه دختر و عروس امام

به  گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات پنجشنبه، ۲ فروردین ۱۳۶۹ نوشت: بعد از نماز صبح و استماع اخبار و ورزش و صرف صبحانه به سوی فرودگاه مهرآباد حرکت کردیم ساعت هشت و ربع همراه محافظان، دکتر حسن روحانی دبیر شورایعالی امنیت ملی، همسر، دختر و عروس امام و عفت و بچه ها به سوی کیش پرواز کردیم. ساعت نه و نیم وارد جزیره کیش شدیم و در پاویون اقامت کردیم. 

تا ظهر کنار دریا قدم‌ زدم توضیحات آقای حمید میرزاده معاون اجرایی رئیس جمهور و مهندس محمدرضا یزدان‌پناه مدیر عامل سازمان‌عمران کیش را شنیدم. استقبال بخش خصوصی از ایجاد تاسیسات در کیش زیاد است. مدیر یکی از شرکت‌ها که‌مجموعه بزرگ‌ تجاری در دست تأسیس دارد از روی ماکت توضیحات داد. این شرکت حدود ۱۸ هزار متر مربع زمین گرفته است و برای هر متر سالیانه مبلغ دو هزار و پانصد تومان اجاره می‌دهد. 

 

عصر هم دو سه ساعت کنار دریا قدم‌ زدم و با پاسداران و دکتر روحانی مذاکره داشتیم. همراهان برای صرف شام به هتل رفتند من و دکتر روحانی در محل اقامت شام خوردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر