کد خبر: 105867
A

کاهش استرس کرونا، با انجام تست کرونا در منزل و محل کار/ جزییات

رفت و آمد به محیط‌هایی که درصد وجود ویروس‌ها و میکروب‌های عفونی در آن‌ها بالاتر است امروز خود معضلی است که سبب افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ می‌شود بنابراین بهترین کار این است که مردم تست کرونا در خانه را جایگزین تست‌های بیمارستانی کنند. البته برای انجام تست کرونا بیمه تامین اجتماعی نیز پشتیبان افراد تحت پوشش خود خواهد بود. البته اگر شما از سوی مراکز خدمات آزمایشگاهی ۱۶ ساعته معرفی شده باشید. بنابراین انجام تست کرونا در خانه به مراتب مزایای بیشتری خواهد داشت.

کاهش استرس کرونا، با انجام تست کرونا در منزل و محل کار/ جزییات

دیده بان ایران- جهش‌های متعدد ویروس کرونا امروز گریبانگیر کودکان و رده‌های سنی جوان تا خردسال نیز می‌شود، بنابراین اگر در کودکان و فرزندان خود علائمی از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ را مشاهده کردید حتما باید انجام تست کرونا را جدی بگیرید. انجام تست کرونا برای کودکان ممکن است در محیط بیمارستانی و آزمایشگاهی قدری استرس زا باشد و کودک شما دچار تنش شود. پس چاره چیست؟

رفت و آمد به محیط‌هایی که درصد وجود ویروس‌ها و میکروب‌های عفونی در آن‌ها بالاتر است امروز خود معضلی است که سبب افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ می‌شود بنابراین بهترین کار این است که مردم تست کرونا در خانه را جایگزین تست‌های بیمارستانی کنند. البته برای انجام تست کرونا بیمه تامین اجتماعی نیز پشتیبان افراد تحت پوشش خود خواهد بود. البته اگر شما از سوی مراکز خدمات آزمایشگاهی ۱۶ ساعته معرفی شده باشید. بنابراین انجام تست کرونا در خانه به مراتب مزایای بیشتری خواهد داشت.

 

 

تست کرونا در محل کار

اگر شرایط کاری شما به صورتی است که فرصت مراجعه به مراکز تشخیصی ۱۶ ساعته را ندارید یا مراجعه به بیمارستان برای انجام تست کرونا را چندان امن نمی‌دانید، بهترین کار این است که خدمات تست کرونا را در محل کار دریافت کنید. تنها کافیست از هوم‌کا نوبت رزرو کنید.

 

انجام تست کرونا کودکان در منزل

کودکان نیز همچون سالمندان، پس از گذشت یکسال از شیوع ویروس، در گروه‌های با ریسک ابتلا و خطر بالا قرار گرفته‌اند. ویروس کووید ۱۹ جهش یافته و کودکان نیز ممکن است همچون سایر رده‌های سنی دچار این بیماری شوند. توصیه هوم کا به شما این است که درصورت مشاهده علائم بیماری در فرزندتان حتما انجام تست کرونا برای کودکان را جدی بگیرید.

کودکان معمولا از حضور در محیط‌های بیمارستانی و آزمایشگاهی احساس ناخوشایندی دارند و دچار استرس می‌شوند، درضمن مراجعه به بیمارستان جهت انجام تست کرونا کودکان با وجود احتمال ابتلا در همین محیط چندان توصیه نمی‌شود. بهترین کار این است که در خانه خدمات تست کرونا برای کودکان را دریافت کنید.

 

در چه مواردی ممکن است کودک مبتلا به کووید ۱۹ شده باشد؟

  • اگر فرزندتان علائمی از بیماری ندارد توصیه می‌شود چند روز فرصت دهید.
  • اگر کودک دچار عطسه‌های پی در پی و آبریزش بینی شده و دمای بدنش در حال افزایش است.
  • اگر کودکتان در محیط‌های آموزشی و ورزشی در ارتباط نزدیک با دیگر همسالان است و علائم سرماخوردگی دارد .

 

کاهش اضطراب کودک با انجام تست کرونا در منزل

  • چنانچه پس از انجام تست کرونا متوجه شدید که کودکتان مبتلا به کووید ۱۹ است می‌توانید در منزل فرزندتان را قرنطینه و مراقبت کنید.
  • کودک با قرنطینه شدن در منزل سطح اضطراب کمتری را تجربه خواهد کرد و به لحاظ روحی توسط شما حمایت می‌شود.
  • قرنطینه در منزل برای فرزندتان بهتر خواهد بود. چراکه از تماس با دیگر همسالانش جلوگیری می‌شود و درضمن از دیگر آلودگی‌های موجود در بیمارستان نیز دور خواهد بود.

 

ثبت نوبت تست کرونا کودکان

برای اینکه بتوانید از خدمات تست کرونا برای کودکان در منزل بهره‌مند شوید کافیست با مرکز هوم‌کا با ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس حاصل فرمایید یا از طریق وب ‌سایت درخواست تست کرونا برای کودکان را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست نیروی متخصص در اسرع وقت در منزل شما حضور خواهد یافت.

 

زمان مناسب برای تست کرونا کودکان

بسیاری از بزرگسالان و کودکان پس از ابتلا به کووید ۱۹ علائمی ندارند. فقط بعنوان ناقل شناخته می‌شوند و پس از چند روز درمان خواهند شد. با مشاهده حالات و علائم زیر انجام تست و در مواردی بستری کودک الزامیست:

  • کودک انرژی کافی ندارد و از ضعف جسمانی شکایت دارد.
  • سر درد دارد.
  • از درد در چشم‌هایش شکایت می‌کند.
  • هنگام تنفس از درد در قفسه سینه شکایت می‌کند.
  • دچار دل درد شده است و آرامش ندارد.
  • خودتان علائم کسالت را در کودک مشاهده می‌کنید و بنظرتان بیش از روزهای قبل می‌خوابد.

 

 

روش‌های انجام تست کرونا برای کودکان

تست کرونا برای کودکان نیز به روش PCR انجام می‌گیرد. ممکن است با تصور تست کرونا به روش PCR اولین چیزی که به ذهنتان برسد درد ناشی از انجام تست باشد. این روش ممکن است برای کودکان روند انجامش مقداری سخت‌تر باشد.

با این وجود بهترین روش برای اطلاع از سلامت یا ابتلای کودکان همین روش است. اما شما می‌توانید با انجام تست کرونا در منزل در این فرآیند سلامت کودکتان را تضمین کنید. با استفاده از خدمات تست کرونا هوم کا در منزل می‌توانید ایمنی کودکتان را افزایش دهید و از استرس او بکاهید.

برای انجام تست مخاط بینی و حلق کودک برداشته می‌شود و نمونه به آزمایشگاه منتقل خواهد شد. دقت در انجام این تست بسیار در جواب تست موثر خواهد بود، بنابراین با انجام تست کرونا کودکان در منزل با قطعیت کامل می‌توانید بفهمید که کودکتان بیمار شده یا خیر.

 

استفاده از بیمه تامین اجتماعی

با توجه به نوع تست کرونا بیمه تامین اجتماعی شما را در هزینه‌های انجام تست کرونا کمک خواهد کرد. برای اینکه بتوانید تست کرونا بیمه تامین اجتماعی را انجام دهید، لازم است به مراکزی که طرف قرار داد با این بیمه هستند مراجعه کنید. مراحلی از تست کرونا همچون اسکن ریه و آزمایش خون مشمول بیمه تامین اجتماعی می‌شود، اما برای تست PCR ملزم به پرداخت هزینه هستید.

درصورتیکه برای انجام تست PCR به مراکز دولتی مراجعه کنید، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. دقت کنید که تست سرولوژی جزو خدمات تامین اجتماعی درمورد کرونا نخواهد شد چراکه این تست برای تشخیص این است که بیمار قبلا بیمار بوده یا نه.

 

از کودک مبتلا چگونه مراقبت کنیم؟

  • کودک مبتلا به استراحت بیشتر نیاز دارد.
  • تشویقش کنید بیشتر مایعات بنوشد.
  • بهتر است که محیط مراقبت از کودک جدا باشد یا اینکه حتما از ماسک استفاده کند.
  • به لحاظ روحی فرزندتان را حمایت کنید.
  • در مصرف داروهایش جدیت به خرج دهید تا دوره بیماری زودتر به اتمام برسد.
  • درصورتی که کودکتان علائم بهبودی نداشت و حالش رو به وخامت رفت حتما باید با اورژانس به بیمارستان منتقل شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد تست کرونا در خانه، می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید یا به وب سایت هوم به آدرس www.homeca.ir مراجعه کنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر