کد خبر: 119022
A

۷ مورد از خدمات اصلی متخصصان پوست در کلینیک های زیبایی

همه افراد به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند. ممکن است نگرانی و سطح توقع هر فرد نسبت به کاری که می خواهد انجام دهد متفاوت باشد. بعضی از افراد بسیار از سلامت پوست و موی خود مراقبت می کنند و در مقابل برخی افراد تا هنگامی که مشکلی جدی پیش نیاید توجهی به پوست و موی خود ندارند.

۷ مورد از خدمات اصلی متخصصان پوست در کلینیک های زیبایی

دیده بان ایران- همه افراد به سلامت و زیبایی خود اهمیت می دهند. ممکن است نگرانی و سطح توقع هر فرد نسبت به کاری که می خواهد انجام دهد متفاوت باشد. بعضی از افراد بسیار از سلامت پوست و موی خود مراقبت می کنند و در مقابل برخی افراد تا هنگامی که مشکلی جدی پیش نیاید توجهی به پوست و موی خود ندارند.

در این مرحله باید تفاوت بین کلینیک زیبایی و کلینیک تخصصی پوست و مو (توسط دکتر پوست معتبر) را بدانید. شاید خیلی از افراد از این تفاوت مهم خبر نداشته باشند. هنگامی که به دنبال روشی ایمن، مناسب و تخصصی برای درمان و زیبایی پوست و موی خود هستید بهتر است حواستان را جمع کنید.

تزریق بوتاکس

طبق آمار تزریق بوتاکس پرطرفدارترین روش‌ جوانسازی پوست است. در این روش سمی به نام بوتولینم به زیر پوست تزریق شده و باعث فلج شدن عضلات صورت می‌شود. بوتاکس بیشتر عاملی پیشگیرانه برای ایجاد خطوط و چین و چروک های ماندگار پوست است. این درمان زمانی موثر است که چین و چروک‌های صورت هنوز دائمی نشده باشند.

نمونه هایی دیگر از روشهای جوانسازی که در کلینیک های پوست قابل انجام می‌باشند؛ عبارتند از: لایه برداری شیمیایی، لیزر درمانی، جوانسازی نوری، مزوتراپی، پی آر پی و ...

 

Capture

تزریق پر کننده ها

فیلرها یا پرکننده های پوستی موادی هستند که برای افزایش حجم، فرم دهی و پرکردن بعضی از خطوط و چین و چروک ها در صورت و بدن کاربرد دارند که در ادامه توضیحاتی پیرامون آنها داده خواهد شد.

تزریق ژل

ژل‌ها موادی طبیعی یا مصنوعی هستند که برای حجم دهی به پوست استفاده می‌شوند. ماندگاری ژل‌ها به جنس آن‌ها بستگی دارد. مثلاً کم‌ترین ماندگاری به ژل‌های کلاژنی و بیشترین ماندگاری به ژل‌های دائمی ساخته شده از ماده‌ی PMMA تعلق دارد. امروزه بیشتر از ژل‌های نیمه‌دائم استفاده می‌شود که از جنس هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. هیالورونیک اسید سیمان بین بافتی پوست ما است. برای همین ماده‌ای طبیعی، موثر و کم‌عارضه برای جوانسازی پوست به حساب می‌آید.

22

تزریق چربی

وقتی بحث ماندگاری نتایج حجم‌دهی به پوست در میان باشد، تزریق چربی بهترین روش جوانسازی پوست است. در تزریق چربی از بافت چربی طبیعی بدن استفاده می‌شود. یعنی مثلاً چربی‌های ران یا شکم شما را با استفاده از روش لیپوساکشن برداشت می‌کنیم و بعد از خالص سازی به زیر پوست صورت یا نواحی دیگر تزریق می‌کنیم.

درمان مشکلات و بیماری های پوستی

در گذشته اغلب مراجعات به مراکز پوست، برای درمان بیماریها و مشکلات پوستی و مو بود که امروزه علاوه بر آنها به سایر خدمات جوانسازی و ... نیز پرداخته می‌شود. آکنه و اسکار، کهیر، خال ها، زگیل ها، تبخال ها و کلیه ضایعات پوستی، لوپوس پوستی، پسوریازیس، ریزش مو و درمان بسیاری دیگر از بیماری های پوست و مو نیز با مراجعه به کلینیک های پوست توسط متخصص پوست و مو تشخیص داده و درمان می‌شوند.

کلینیک پوست و مو علاوه بر درمان بیماری های پوست و مو بر خدمات متنوعی دیگری هم تمرکز دارد که باعث شده پوشش درمانی و زیبایی این کلینیک ها فراگیرتر باشد. برخی از این خدمات شامل موارد زیر است:

  • کاشت مو
  • کاشت ابرو
  • لیزر موهای زائد
  • جراحی های سرپایی
  • خدمات لاغری

– خدمات جوانسازی پوست:

  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • تزرق بوتاکس
  • مزوتراپی
  • فیشال

و….

برای اقامت در دوره درمان چه کنیم؟

هتل بیمارستانی(patient hotel) نوع دیگری از هتلهای خوب است که اقامتگاه مجهزی را برای بیماران و خانواده های آنها فراهم می کند. در حقیقت این افراد باید به بیمارستان نزدیک باشند اما لزوما نیازی ندارند تا در بیمارستان بستری شوند. به طور معمول این هتل ها بخشی از طبقات یک بیمارستان هستند، اما همیشه هم اینطور نیست. ممکن است هتل در فاصله اندکی از بیمارستان قرار داشته باشد. سئوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که بالاخره هتل بیمارستانی، هتل است یا بیمارستان؟

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر