کد خبر: 107091
A

ماجرای خوابی که آیت الله خامنه ای برای همسر شهید مطهری تعریف کرد چه بود؟/ علی مطهری: دو سال قبل وقتی رهبری را روی تخت بیمارستان دیدم بی‌اختیار گریه کردم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: رهبری بنده را از زمانی که نوجوان بودم می‌شناسند. با خانواده که به مشهد می‌رفتیم، ایشان به دیدار پدر می‌آمدند. به فریمان (زادگاه پدر) نیز که می‌رفتیم، گاهی ایشان و برخی از علما به آنجا می‌آمدند. به هرحال ایشان بنده را به طور کامل می‌شناسند و رابطه نزدیکی با خانواده ما دارند.

ماجرای خوابی که آیت الله خامنه ای برای همسر شهید مطهری تعریف کرد چه بود؟/ علی مطهری: دو سال قبل وقتی رهبری را روی تخت بیمارستان دیدم بی‌اختیار گریه کردم

به گزارش دیده بان ایران؛ علی مطهری، در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم درباره روابط خود با آیت الله خامنه ای می گوید: 

من دو سال پیش زمانی که در تلویزیون رهبر انقلاب را روی تخت بیمارستان دیدم بی‌اختیار گریه کردم. همسرم بعضی‌ جاها که مرا متهم به ضدیت با ولایت فقیه می‌کردند این مطلب را بازگو می‌کرد و آنها تعجب می‌کردند. البته از قدرت تبلیغات نباید غافل بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: رهبری بنده را از زمانی که نوجوان بودم می‌شناسند. با خانواده که به مشهد می‌رفتیم، ایشان به دیدار پدر می‌آمدند. به فریمان (زادگاه پدر) نیز که می‌رفتیم، گاهی ایشان و برخی از علما به آنجا می‌آمدند. به هرحال ایشان بنده را به طور کامل می‌شناسند و رابطه نزدیکی با خانواده ما دارند. یک بار ایشان خوابی دیده بودند و تماس گرفتند و برای مادر تعریف کردند. من آن خواب را نمی‌توانم تعریف کنم، چون ممکن است اشتباهی در آن صورت بگیرد. در آن خواب من هم بودم. حدود یک ربع ساعت خوابشان را برای والده ما تعریف کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر