کد خبر: 107596
A
دیده بان ایران:

علی مطهری: با لاریجانی قهر نیستم ولی تا این ساعت عید را به ایشان تبریک نگفته ام/ ردصلاحیت شوم کاری از من برنمی‌آید و باید بروم خانه بنشینیم

علی مطهری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنید گفت: صحبتی انجام نشده اما آن شاالله تایید می‌شوم. حتی رهبری هم گفته‌اند که اظهار نظر مخالف من هم می‌تواند باشد. بنابراین قانون اساسی باید اجرا شود و شورای نگهبان کاسه داغ‌تر از آش نشود. در نهایت هم اگر شورای نگهبان رد کند ما باید تابعیت از قانون کنیم و کاری از ما برنمی‌آید و باید برویم خانه بنشینیم.

علی مطهری: با لاریجانی قهر نیستم ولی تا این ساعت عید را به ایشان تبریک نگفته ام/ ردصلاحیت شوم کاری از من برنمی‌آید و باید بروم خانه بنشینیم

به گزارش دیده بان ایران؛ علی مطهری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری درباره احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی در بین خبرنگاران گفت: من حدود 20 روز است با ایشان صحبتی نکردم و اطلاعی از حضور ایشان ندارم. ایشان هم مثل سایر سیاسیون پیچیده است و عدم حضور یا حضورشان مشخص نیست. اگر هم بخواهد به عرصه بیاید مثل سایر کاندیداها خواهد بود و تاثیری بر  حضور بنده نخواهد داشت. برای معاون اولی برخی کاندیداهای فعلی انتخابات را مناسب می‌بینم و معتقد به دولت ائتلافی هستم. با ایشان قهر نیستم، عید را هم به ایشان تبریک نگفتم. ان‌شاءالله از اینجا بروم این کار را انجام می‌دهم.

علی مطهری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنید گفت: صحبتی انجام نشده اما آن شاالله تایید می‌شوم. حتی رهبری هم گفته‌اند که اظهار نظر مخالف من هم می‌تواند باشد. بنابراین قانون اساسی باید اجرا شود و شورای نگهبان کاسه داغ‌تر از آش نشود. در نهایت هم اگر شورای نگهبان رد کند ما باید تابعیت از قانون کنیم و کاری از ما برنمی‌آید و باید برویم خانه بنشینیم.

وی همچنین درباره صحبت با نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان هم توضیح داد: من به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام. فعلاً برنامه‌ای برای اینکه به نفع کسی کنار بروم ندارم.

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر