کد خبر: 108220
A

فرمانده کل سپاه: آمریکا نمی‌تواند به فریاد اسرائیل برسد

سردار سلامی گفت: فلسطین فقط فلسطین نیست. همه امت اسلامی است. و فقط اسرائیل، اسرائیل نیست. همه جبهه استکباری غرب است. اگر آمریکا بیرون نریخته بود، اسرائیل این شکست را تحمل نمی‌کرد. شکست امروز اسرائیل نشانه شکست آمریکا است.

فرمانده کل سپاه: آمریکا نمی‌تواند به فریاد اسرائیل برسد

به گزارش دیده بان ایران؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه عصر امروز (چهارشنبه) در تجمع مردم تهران در حمایت از مردم فلسطین که در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: صحبت‌های خود را با سلام به همه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، و شهیدان سرافراز مقاومت اسلامی در نقاط مختلف جهان علی‌الخصوص شهدای فلسطینی و همچنین با سلام بر مشعل‌دار و قافله سالار شهیدان مقاومت، فرمانده رشید، بزرگ و جاودانه جهان اسلام، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌کنم.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: از میدان امام حسین (ع) تهران از طرف مردم سرافراز ایران اعلام می‌کنم، قلب ما با شماست. همه ما امروز فلسطینی هستیم. ما در کنار شما و جوانان شما هستیم. هنگامی که موشک‌هایتان را به قلب پایتخت رژیم صهیونیستی شلیک می‌کنید، با شما هستیم و هنگامی که با نگاه، پیکر مطهر شهیدان را بدرقه می‌کنید ما با شما تا آخر می‌مانیم. این عهد جاودانه و دائمی است.

وی همچنین افزود: اما پابوس شما مردم ایران، مخصوصاً زنان و مردان غیرتمند و شجاع و با احساس هستیم، که در این میدان، گرد هم جمع شده‌اید و به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران احساسات عمیق خود را نثار مردان و زنان فلسطین می‌کنید.

سلامی در ادامه تاکید کرد: این حادثه‌ای که اتفاق افتاده است یک حماسه آسمانی و یک مائده از سوی خداوند بزرگ است. حماسه‌ای که روز قدس را به ماه قدس تبدیل کرد.

فرمانده سپاه تصریح کرد: یکی دو سالی است که رژیم صهیونیستی با تصوراتی خودساخته و خیالاتی باطل فکر می‌کرد، دیگر از مرز تهدیدات عبور کرده است. فکر می‌کرد آسیب ناپذیر شده است. تصور می‌کرد دیگر فلسطین در جهان اسلام به فراموشی سپرده شده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کرد می‌تواند قدس را با آرامش پایتخت ابدی کند و محل انتقال سفارت شیطان بزرگ آمریکا قرار دهد.

سلامی همچنین گفت: شیطنت‌های رژیم صهیونیستی هر چند خفیف، اما گاهی آنها به سوریه حمله می‌کردند. در ایران عمال خود فروخته آنها خرابکاری‌هایی در صنعت هسته‌ای ما انجام می‌دادند و بعضی وقت‌ها برای کشتی‌ها مزاحمت ایجاد می‌کردند.

وی تاکید کرد: فکر می‌کردند دیگر واکنشی وجود ندارد. تصور می‌کردند از مرز نامنی عبور کرده‌اند.

فرمانده سپاه همچنین گفت: با این تصورات بعضی از رژیم‌های کوچک و حقیر و سرافکنده عربی به آنها پیوستند و بعضی دیگر در فکر پیوستن به آنها بودند.

وی همچنین افزود: اما ناگهان صحنه عوض شد. دقیقاً مشخص شد در هزاران کیلومتر دورتر از رژیم صهیونیستی کشتی‌های آنها یکی پس از دیگری مورد هدف قرار گرفت.

سلامی ادامه داد: اولین آثار شکستن نظام امنیت ملی برای آنها احساس شد. این ماجراها مربوط به دو الی سه ماه پیش است. آنها می‌دانند که چه رخدادهایی صورت گرفته است، ما به جزئیات آن اشاره‌ای نمی‌کنیم.

سلامی تاکید کرد: بعد از آن و بعد از اینکه در نطنز آن خرابکاری صنعتی را صورت دادند، ناگهان بزرگترین کارخانه موشک سازی آنها با انفجاری مهیب روبرو شد. هنوز چند روزی نگذشته بود پالایشگاه حیفا آتش گرفت همچنین چند روزی نگذشته بود که نزدیک فرودگاه بن گورین انفجاری رخ داد و مخازن آمونیاک آنان با نشت مواجه شد. آن پل ریخت و ده‌ها صهیونیست کشته شدند. و لحظاتی بعد تاسیسات نظامی آنها تخریب شد.

وی اضافه کرد: دوباره چین و چروک افسردگی و پژمردگی به صورت صهیونیست‌ها بازگشت. امنیت ملی رژیم صهیونیستی با شکستی بی‌سابقه مواجه شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اما این پایان ماجرا نبود. آغاز جلوه جدیدی از یک جهان بزرگ، جهان اسلام علیه اسرائیل بود. دوباره نگرانی وجود همه آنها را فرا گرفت.

سلامی همچنین گفت: تا وقتی که در صحن مسجد الاقصی علیه مسلمانان و نمازگزاران وارد شدند و همچنین روستای شیخ جراح را به آتش کشیدند. شعله‌های خشم از قلب فلسطینیان قهرمان زبانه کشید و ماجرای عجیبی اتفاق افتاد. بعد از حدود بیش از ۶۰ سال برای اولین بار هزاران موشک به سمت تل آویو شلیک شد.

سلامی همچنین گفت: عسقلان آتش گرفت، شهرهای صهیونیستی که بیش از دو سوم از سرزمین متراکم رژیم صهیونیستی هستند، با شراره‌های آتش پر خشم موشک‌های مقاومت فلسطینی از سمت غزه زیر آتش قرارگرفت.

فرمانده سپاه تاکید کرد: هیچ نقطه‌ی امن برای هیچ صهیونیستی در سرزمین‌های تحت اشغال آنان باقی نمانده است. آنچه که آنها به آن تکیه می‌کردند از گنبد آهنین تا سیستم‌های پاتریوت و همه آن سامانه‌هایی که پدافند ضد موشکی اسرائیل بودند با حجم وسیع موشک‌ها ناتوان مانده اند و تسلیم شده اند.

وی در ادامه گفت: خود آنها مورد آسیب قرار گرفته اند، هیچ کس نتوانست به آنان کمک کند این اولین بار است اولین گروهی که اسرائیل را ترک کردند، امریکایی‌ها بودند. دیگر آمریکایی‌ها نیز نمی‌توانند به فریاد اسرائیلی‌ها برسند. اولین بار بود که هیچ پروازی از روی هیچ کشوری به رژیم صهیونیستی صورت نگرفت. این اولین بار است که دریانوردی و هوانوردی رژیم صهیونیستی با اخلال مواجه شد. این اولین بار است که پایتخت رژیم صهیونیستی زیر باران موشک است.

سلامی تصریح کرد: این اولین بار است که همه صهیونیست‌ها درون پناهگاه هستند. این اولین بار است که نمایندگان کنیسه از داخل آن فرار می‌کنند. این اولین بار است که آنها خود را در ساحل مدیترانه و در میان دریایی از آتش می‌بینند.

فرمانده سپاه اضافه کرد: بنابراین همه آن رویاها باطل شد همه آن کسانی که به رژیم صهیونیستی ملحق شده بودند و این تکیه گاه را تکیه گاه خود قرار داده بودند، همه آنها پشیمان شدند. همه سرافکنده شدند و سرخورده شدند.

سلامی در ادامه گفت: روح مقاومت و ایستادگی در پیکره امت اسلام جاری شد. قطعاً امروز فلسطین در پایتخت کشورهایی که رژیم‌های آنها حامی اسرائیل بودند می‌درخشد.

وی در ادامه گفت: امروز مردم در فرانسه، انگلستان، هلند، استرالیا و آمریکا، جایی که تکیه گاه اصلی سیاسی و حمایت نظامی و امنیتی از رژیم صهیونیستی است، ده‌ها هزار بلکه صدها هزار نفر به میادین آمده‌اند.

فرمانده سپاه اضافه کرد: پرچم فلسطین در سرزمین‌های آمریکایی برافراشته شده است. سیاست و محیط اجتماعی در کشورهای غربی شکاف برداشته است.

سلامی تاکید کرد: قدرت شیاطین عالم ترک خورده است. آنها مغرب و غروب را تجربه می‌کنند. باور کنید این حقایق زمینی است و رویا نیست و احساس من نیست. درست است آرزوی ما است، اما واقعیت نیز هست. امروز صفحه زمین در حال تغییر است.

فرمانده سپاه گفت: فلسطین جدیدی پیدا شده است. فلسطینی که دیگر نه با سنگ بلکه با موشک می‌جنگد، یک فلسطین قوی که می‌تواند تمام تاسیسات صنعتی، همه پایگاه‌های هوایی اسرائیل را زیر آتش بگیرد.

وی اضافه کرد: اسرائیل جدید ظهور کرده است. اسرائیلی با روحیه ضعیف، شکست خورده و افسرده. با ارتشی که فقط توانست ۵ دقیقه از عملیات زمینی سخن بگوید.

سلامی تصریح کرد: همین که اراده کرد نزدیک شود با شراره‌های آتش جوانان فلسطینی روبرو شد و تنها توانست ۵ دقیقه مقاومت کند. به سرعت بازگشت. این اسرائیل جدید است.

فرمانده سپاه تاکید کرد: ما اعلام می‌کنیم مثل همیشه حامی عزیزانمان در فلسطین هستیم. بدانید نبرد فلسطین فقط نبرده فلسطینی‌ها با اسرائیل نیست، این نماد نبرد مسلمانان با مستکبران عالم است.

سلامی گفت: فلسطین فقط فلسطین نیست. همه امت اسلامی است. و فقط اسرائیل، اسرائیل نیست. همه جبهه استکباری غرب است. اگر آمریکا بیرون نریخته بود، اسرائیل این شکست را تحمل نمی‌کرد. شکست امروز اسرائیل نشانه شکست آمریکا است.

وی تاکید کرد: در جهان اسلام این یک واقعیت است و فلسطینی‌ها در مسیری هستند که اگر شهید شوند، لاله‌های مقاومت روییده است. نهال‌های مقاومت از مزار شهیدان فلسطینی می روید و پیشانی بند همه‌ی جوانان فلسطینی نقش می‌بندد.

فرمانده سپاه همچنین گفت: امروز فلسطین جهانی شده است. جغرافیای فلسطین فقط کرانه باختری و نوار غزه نیست. قلب همه مسلمانان و غیرمسلمانان عالم، امروز سرزمین فلسطین است.

وی تصریح کرد: آن‌ها اگر عقب بنشیند شکست خورده‌اند و اگر ادامه هم بدهند باز هم شکست خورده اند همان طور که آمریکا در منطقه شکست می‌خورد، آنان نیز محکوم به شکست هستند.

فرمانده سپاه گفت: این نه فقط سرنوشت صهیونیست‌ها است، بلکه هر که با آنها است به این درد دچار می‌شود. اگر به صحنه یمن هم نگاه کنیم، در آنجا هم توانستند شکست‌های پی‌درپی و بزرگی را به دشمنانشان وارد کنند.

وی در ادامه گفت: رژیم آل سعود را عاجز کرده‌اند. او را به تمنا و خواهش برای پایان این منازعه وادار کرده‌اند این تصویر هر نقطه‌ای است که آمریکا می‌خواهد در آن نقطه عمل کند.

سلامی تاکید کرد: اثری از قدرت و سیاست آمریکا نمی‌بینید. آمریکا افسرده است، عاجز و ناتوان است. در مقابل ایران زانو زده است و این ایران بزرگ است که برایش تعیین تکلیف می‌کند و مقابلش می‌ایستد.

وی همچنین افزود: اکنون مردم بزرگ ایران! مردم عزیز ایران که جان ناقابلم فدای این ملت عزیز، جان من و فرزندان من، جان من و هر آنچه را که دوست دارم؛ ای مردم عزیز درود خداوند بر شرف شما. باید بر غیرت، استقامت، صبر، نجابت، شکیبایی، استواری و عزت شما عزیزترین و مقتدرترین جامعه‌ای که در مقابل این قدرت‌های بزرگ زانو نزد ایستاد و دشمن را به تسلیم وادار کرد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر