کد خبر: 127452
A

نقدعلی، نماینده مجلس: در قرآن آمده نباید به «آمــریکا» اعتماد کنیم/ تجربه اوکراین یک عبرتِ حی و حاضر است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: موضوع اوکراین یک تجربه حاضر و روشن برای نتیجه اعتماد به غرب است و نشان می‌دهد کشوری که اتکای خود را به بیگانگان قرار دهد چه ثمره و نتیجه‌ای برایش حاصل می‌شود.

نقدعلی، نماینده مجلس: در قرآن آمده نباید به «آمــریکا» اعتماد کنیم/ تجربه اوکراین یک عبرتِ حی و حاضر است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقایع اخیر اوکراین گفت: همان طور که در قران کریم و در سوره مبارکه حشر آمده و در تجربیات تاریخی بارها تکرار شده نباید به کشورهای بدخواهی مثل آمریکا و دیگر کشورهای غربی که خیرخواه هیچ ملتی نیستند اعتماد کرد.

وی افزود: وقایع اخیر در اوکراین نشان داد وقتی کشوری اتکای خود را به بیگانگان قرار می‌دهد، نتیجه‌اش این می‌شود که امروز با آن مواجه است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در اساسنامه ناتو آمده که هر وقت یکی از کشورهای عضو دچار مخاطره شود، از آن کشور حمایت می‌شود اما امروز می‌بینیم که کشورهای عضو ناتو تنها به چند اظهارنظر دیپلماتیک بی‌اثر در موضوع اوکراین بسنده کرده‌اند.

نقدعلی خاطرنشان کرد: کسانی که بحث برجام 2 و 3 را‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور مطرح می‌کردند باید متوجه شوند که آمریکا و غرب از برجام‌های 2 و 3 به دنبال تبدیل ایران به اوکراین دیگر بوده و هست و باید از مسأله تجربه اوکراین عبرت بگیرند.

وی افزود: تجربه اوکراین یک عبرت بزرگ و حی و حاضر است، اما واقعیت این است که باید عبرت‌گیر و عبرت‌پذیر هم وجود داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر