کد خبر: 128434
A

کنایه عبدالله گنجی به «الیاس حضرتی»: مقاله امروز «روشنفکر پیشگو» را خوانده و اجازه نشر داده اید؟

مدیرمسئول روزنامه همشهری در واکنش به مقاله امروز «محسن رنانی» در روزنامه اعتماد نوشت: "یعنی مقاله تنها روشنفکر پیشگوی ایران و عبارات عجیب و غریب آن در روزنامه اعتماد را خود حضرتی هم چک کرده و اجازه نشر داده؟

کنایه عبدالله گنجی به «الیاس حضرتی»: مقاله امروز «روشنفکر پیشگو» را خوانده و اجازه نشر داده اید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه همشهری در واکنش به مقاله امروز «محسن رنانی» در روزنامه اعتماد نوشت: "یعنی مقاله تنها روشنفکر پیشگوی ایران و عبارات عجیب و غریب آن در روزنامه اعتماد را خود حضرتی هم چک کرده و اجازه نشر داده؟ یک جمله اش در ایرانی که آزادی بیان نیست! "اکنون حکومت در برابر جامعه درست در نقطه ای ایستاده است که شوهر مونا پیش از جنایت ایستاده بود."

محسن رنانی امروز در اعتماد نوشته بود: "احساس می‌کنم کار روشنفکری نیز به پایان راه خود رسیده است. از یک سو حکومت خودش را به نشنیدن زده است و فراتر از آن، روشنفکران و منتقدان را، هم در گفته‌های علنی‌شان و هم در پشت پرده، میکروب‌های اجتماعی و سیاسی می‌خوانند؛ از سوی دیگر مردم نیز دیگر چنان در زیر چرخ تورم، بیکاری، فساد و ریاکاری فرسوده شده‌اند که وقت، انرژی، حوصله و انگیزه شنیدن و همراهی با روشنفکران را ندارند."

مشروح این مقاله را می توانید اینجا بخوانید

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر