کد خبر: 128688
A

حجت الاسلام ذاکر: مردم می گویند تغییر ساعت باعث افزایش استرس آنها می شود و نظم خانواده ها را بهم می‌ریزد

یکی از نمایندگان موافق لغو طرح تغییر ساعت می گوید: مردم تاکید دارند که تغییر ساعت باعث افزایش استرس و سردرگمی آنها می‌شود بنابراین باید به این مطالبه و خواسته مردم توجه جدی داشته باشیم.

حجت الاسلام ذاکر: مردم می گویند تغییر ساعت باعث افزایش استرس آنها می شود و نظم خانواده ها را بهم می‌ریزد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 اسفند) در موافقت با کلیات طرح عدم تغییر ساعت رسمی کشور، با تاکید بر اینکه موضوع عدم تغییر ساعت رسمی کشور مطالبه جدی مردم است، اظهار داشت: مردم تاکید دارند که تغییر ساعت باعث افزایش استرس و سردرگمی آنها می‌شود بنابراین باید به این مطالبه و خواسته مردم توجه جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تغییر ساعت رسمی الگو گرفته از کشورهای خارجی است، افزود: این کشورها برای خودشان دلایل خاصی داشتند و حتی برخی از آنها می‌گویند در کاهش مصرف انرژی هیچ تاثیری نداشته است.

نماینده ارومیه در مجلس تصریح کرد: برخی دستگاه ها تاکید دارند تنها یک تا یک و نیم درصد موجب کاهش اتلاف انرژی می‌شود در حالی که نظم خانواده ها را بهم می‌ریزد و ساختار شکنی ایجاد می‌کند بنابراین نباید به اشتباه خود اصرار ورزیم و دستگاه ها و وزارت نیرو باید برای کاهش مصرف انرژی برنامه داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر