کد خبر: 144296
A

خضریان: دست تمامی خبرنگاران را می‌بوسم/ ضد انقلاب آبروی خبرنگاران می‌برد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره تلویحی به موضوع هک خبرگزاری فارس گفت: همان طور که با یک بانوی خبرنگار در ورودی یک بیمارستان برخورد بدی شد و تذکر دادم، امروز هم درباره ترور رسانه‌ای رخ داده نسبت به آبروی یک خبرنگار تذکر می‌دهم.

خضریان: دست تمامی خبرنگاران را می‌بوسم/ ضد انقلاب آبروی خبرنگاران می‌برد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علی خضریان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۹ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: لازم است به همه قهرمانان تیم ملی فوتبال ایران خدا قوت بگویم که مردانه جنگیدند و تا آخرین لحظه بازی غیرت ملی خود را نشان دادند.

وی در ادامه، بیان کرد: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران را با خود همراه کند و به همین دلیل فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی برده است. این جریان مانند دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است که یکی از ترورهای اخیر، ترور رسانه‌ای خبرنگار فارس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همان طور که با یک بانوی خبرنگار در ورودی یک بیمارستان برخورد بدی شد و تذکر دادم، امروز هم درباره ترور رسانه‌ای رخ داده نسبت به آبروی یک خبرنگار تذکر می‌دهم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از این تریبون به جامعه خبرنگاری کشورمان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که زحمت می‌کشند و آبروی خود را برای حفظ انقلاب به میدان آورده‌اند، خدا قوت می‌گویم و دست همه خبرنگارانی را که برای حفظ انقلاب اسلامی زحمت می‌کشند، می‌بوسم.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر