کد خبر: 152914
A

حمله کیهان به مدیران فرهنگستان هنر: موسس این مجموعه میرحسین موسوی بود و اکنون جولانگاه اصحاب «فتنه» است

روزنامه کیهان نوشت: «فرهنگستان هنر» به بهانه فوت کیومرث پوراحمد بیانیه‌ای منتشر کرده که بخش‌هایی از آن توسط رسانه‌های ضدانقلاب و معاند بازنشر داده شد. این مجموعه هم‌اکنون جولانگاه اصحاب فتنه با عناوین و سمت‌های مختلف است.

حمله کیهان به مدیران فرهنگستان هنر: موسس این مجموعه میرحسین موسوی بود و اکنون جولانگاه اصحاب «فتنه» است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ ارگان مطبوعاتی تحت مدیریت حسین شریعتمداری به فرهنگستان هنر به دلیل انتشار بیانیه‌ای برای مرگ کیومرث پوراحمد، حمله کرد و نوشت: این مجموعه جولانگاه اصحاب فتنه است!

بنابر گزارش این ارگان مطبوعاتی، «فرهنگستان هنر» به بهانه فوت کیومرث پوراحمد بیانیه‌ای با مضامینی تند و کنایه‌هایی روشن منتشر کرده است که بخش‌هایی از آن توسط رسانه‌های ضدانقلاب و معاند بازنشر داده شد.فرهنگستان هنر در سال ۱۳۷۷ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با رسالت ارتقای فرهنگ اسلامی ‌‌برای مقابله با تهدیدهای فرهنگ مهاجم تاسیس شد. مؤسس این مجموعه میرحسین موسوی بود. میراث موسوی سال‌ها در دست اطرافیانش اداره شد و در سال 88 به‌عنوان «اتاق فکر هنری فتنه» میدان‌داری کرد.

کیهان در ادامه نوشت: مدیر این مجموعه دولتی «بهمن نامور مطلق» است. وی در فرانسه تحصیل کرده و در زمان ریاست میرحسین موسوی به‌عنوان دبیر این مجموعه مشغول به کار بوده است. نامور مطلق از معتمدین و نزدیکان میرحسین موسوی است. این مجموعه هم‌اکنون جولانگاه اصحاب فتنه با عناوین و سمت‌های مختلف است. این مجموعه در حالی با مدیران و روند سابق خود به کارش ادامه می‌دهد که جزو دستگاه‌های زیرمجموعه ریاست جمهوری و رئیس آن منصوب شخص رئیس‌جمهور است؛ با این حال هم‌اکنون اکثریت قاطع مدیران آن افراد به‌جامانده از زمان میرحسین موسوی هستند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر