کد خبر: 153513
A
محمد جواد لاریجانی:

چند دختر و پسر بی‌حجاب واقعیت اجتماعی نیست/ فتنه اخیر، خدمت زیادی به جمهوری اسلامی کرد

محمد جواد لاریجانی فعال سیاسی اصولگرا: فتنه اخیر، خدمت زیادی به جمهوری اسلامی کرد با این‌که خسارات زیادی را نیز به کشور تحمیل کرد، اما پرده‌ها را برداشت و نشان داد که ظاهر خواست این جریان حجاب است اما باطن آن ترور و خشونت بدون مرز است. واقعیات اجتماعی این‌ها است.

چند دختر و پسر بی‌حجاب واقعیت اجتماعی نیست/ فتنه اخیر، خدمت زیادی به جمهوری اسلامی کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی اصولگرا، در برنامه بدون توقف گفت: متاسفانه برخی دوستان ما در جریان اصلاحات، با پاک کردن صورت مسئله، قصد سوءاستفاده سیاسی دارند.

وی ادامه داد: اخیرا من یک مقاله‌ای در یکی از روزنامه های اصلاح‌طلب دیدم که نوشته بود واقعیات اجتماعی را ببینیم. خب دیدن واقعیت اجتماعی به این معنا است که مثلا وقتی ما به‌عنوان یک بیمار به دکتر مراجعه می‌کنیم، درد خود را به دکتر تشریح می‌کنیم، نه این‌که اصل بیماری را انکار کنیم و یا خودمان نسخه بنویسیم.

وی ادامه داد: متأسفانه بعضی از دوستان، واقعیات اجتماعی از جمله این تهاجم ترکیبی همه‌جانبه با مسائل امنیتی مخصوصاً در فتنه اخیر را نمی‌بینند.

لاریجانی تصریح کرد: فتنه اخیر، خدمت زیادی به جمهوری اسلامی کرد با این‌که خسارات زیادی را نیز به کشور تحمیل کرد، اما پرده‌ها را برداشت و نشان داد که ظاهر خواست این جریان حجاب است اما باطن آن ترور و خشونت بدون مرز است. واقعیات اجتماعی این‌ها است.

وی افزود: این‌که کسی در خیابان راه برود و چند دختر و پسر بی‌حجاب را به‌عنوان واقعیت اجتماعی جا بزند، نشان می‌دهد که اتفاقاً واقعیت اجتماعی را ندیده است چرا که واقعیت اجتماعی، تحلیل درست می‌خواهد.

لاریجانی اظهار کرد: متأسفانه برخی سیاسیون می‌خواهند سوءاستفاده کنند و به بهانه انحراف در اسلام می‌خواهند رأی جمع کنند. این خیلی چیز بدی است که ما سعادت و آینده ملت خودمان را فدا کنیم به‌خاطر این‌که چند تا آدم می‌خواهند رأی بیاورند. خب به درک که رأی نیاوردید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر