کد خبر: 33112
A

عضو هیات مدیره پرسپولیس: طاهری مدیرعامل است/قرار نیست اتفاقی رخ دهد

«ابوالفضل روغنی گلپایگانی» عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: «علی اکبر طاهری» مدیرعامل پرسپولیس است و تنها برای چند روز به مرخصی رفته بود و از امروز (دوشنبه) در نشست هیات مدیره شرکت کرد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس: طاهری مدیرعامل است/قرار نیست اتفاقی رخ دهد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روغنی گلپایگانی پس از تساوی مقابل پدیده در جمع خبرنگاران در رابطه با عدم حضور طاهری در ورزشگاه آزادی، گفت: طاهری امروز در نشست هیات مدیره حاضر شده بود و قطعا به خاطر سرماخوردگی شدید به ورزشگاه نیامده است.
عضو هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با رفتار ناپسند «علیرضا بیرانوند» دروازه بان پرسپولیس با هواداران، اظهار کرد: این مساله در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است و قطعا آنها در این رابطه تصمیم گیری خواهند کرد.
وی در واکنش به سئوالی مبنی بر احتمال مدیرعاملی ابوالقاسم پور، اظهار کرد: تمام این مسایل شایعه است و باید اجازه دهید این مسایل در مسیر خودش پیش برود. در حال حاضر طاهری مدیرعامل پرسپولیس است و تنها برای چند روز مرخصی رفته بود.
عضو هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به اظهارات «حمیدرضا گرشاسبی» مبنی بر مشخص شدن تکلیف مدیریت باشگاه ظرف 48 ساعت آینده، گفت: قرار نیست در این زمان اتفاق خاصی رقم بخورد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر