کد خبر: 33247
A

تیم ملی پارا تکواندو آماده حضور در رقابت های آیواز پرتقال است

تیم ملی پاراتکواندوی ایران که این روزها تمرینات پایانی خود را جهت حضور در رقابت های ورزش های ویلچری و قطع عضو موسوم به «آیواز» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام می دهد، نهم آذرماه به پرتغال اعزام می شود.

تیم ملی پارا تکواندو آماده حضور در رقابت های آیواز پرتقال است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز سه شنبه کمیته ملی پارالمپیک، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: تمرینات سرعتی تیم ملی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حال انجام است و این تمرینات تا روز هشتم آذر ماه ادامه دارد.
پیام خانلرخانی افزود: ملی پوشان با انگیزه تمرین می کنند تا بهترین نتیجه را در رقابت های آیواز پرتغال کسب کنند، چون با کسب مدال طلای این مسابقات می توانند ٦٠ امتیاز به دست آورند که برای کسب رده بندی جهانی بسیار موثر است.
وی به برطرف کردن ضعف های شاگردانش در این اردو اشاره و اظهار کرد: تمرینات تیم روی مسائل روحی و ضعف هایی است که پاراتکواندوکاران در مسابقات جهانی داشته اند. حریفان اصلی ما هم از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، مغولستان و قزاقستان هستند که اکثرشان آنالیز شده اند و سعی می کنیم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو با بیان اینکه هر چهار وزن ایران در این رقابت ها شانس کسب مدال دارند، گفت: در هر چهار وزن به کسب مدال طلا امیدوارم. شاگردانم با همت و تلاش خود می توانند بهترین مدال این مسابقات را به دست آورند.
تیم ملی پاراتکواندو با ترکیب سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، محمود جعفرزاده، اصغر عزیزی و احمد نریمانی در رقابت های آیواز شرکت می کند.
مسابقات پاراتکواندو آیواز 13 و 14 آذر ماه در کشور پرتغال برگزار می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر