کد خبر: 33229
A

معرفی اپلیکیشن جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مقابله با تبانی در مسابقات

کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) با ارائه اپلیکیشن جدید قابل نصب روی گوشی تلفن همراه، به هواداران، بازیکنان و مسئولان فوتبال این امکان را می دهد که فعالیت های مشکوک و یا اطلاعات مربوط به تبانی یا فساد را به این کنفدراسیون اطلاع دهند.

معرفی اپلیکیشن جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مقابله با تبانی در مسابقات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز سه شنبه تارنمای 'AFC'، این اپلیکیشن جدید تلفن همراه در راستای تلاش ها برای مقابله گسترده با تبانی و با مشارکت شرکت سوئیسی اسپورت رادار عملیاتی شد و مکمل واحد جدید یکپارچه سازی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.
هدف از طراحی این اپلیکیشن تعامل بهتر با جامعه مجازی است که قادر است فعالیت های مشکوک را به موقع از طریق گوشی های همراه اطلاع دهد.
شیخ سلمان بن ابراهیم ال خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره گفت: نجات همه رشته های ورزشی تا حد زیادی به توان ما در حفظ و حمایت از ارزش های بازی جوانمردانه و صداقت بستگی دارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا با شعار یک آسیا، یک هدف، اهمیت حفاظت از یکپارچه سازی و استفاده از بالاترین استانداردهای حرفه ای در همه رقابت ها را تقویت کرده است.
وی افزود: رسانه ها و فناوری های دیجیتال نحوه ارتباط مردم را بازتعریف کرده اند. این اپلیکیشن جدید باعث تقویت توانمندی های شناسایی و شبکه اطلاعاتی ما و در نتیجه تقویت بیشتر پیگیری های ما در زمینه مبارزه با تبانی خواهد شد.
بر اساس این گزارش، این اپلیکیشن جدید که رایگان و قابل دانلود از 'اپ استور' اپل و 'گوگل پلی' است، باعث تقویت رویکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه دستکاری در نتیجه مسابقه از طریق اجرای تمهیداتی می شود که هدف آن جلوگیری، شناسایی و پاسخگویی به تبانی است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر همکاری با شرکت اسپورت رادار برای اجرای این اپلیکیشن جدید، همکاری دیرینه با اسپورت رادار دارد که به موجب آن، به این کنفدراسیون در کشف چند مورد تبانی در سال گذشته کمک کرد.
'آندره کرانیچ'، از مدیران شرکت اسپورت رادار در مورد این همکاری گفت: اولین توافق نامه ما با کنفدراسیون فوتبال آسیا به سال 2013 برمی گردد و از تداوم این همکاری خوشحالم. ما با همکاری با هم به نظارت، شناسایی، تحقیق و حل و فصل مسائل می پردازیم. این اپلیکیشن جدید نشان دهنده تعهد ما به پیشرفت های تکنولوژی محور برای حفاظت از یکپارچگی فوتبال و جایگاه تفکر آینده نگر این کنفدراسیون برای تقویت طرفداران و سهامدارانش است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر