کد خبر: 33393
A

سرمربی فجر سپاسی:18 بازیکن ما در مجموع یک میلیون تومان حقوق می گیرند

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در تیم ما 18 بازیکن در حال گذراندن خدمت نظام وظیفه (سربازی) هستند که روی هم رفته یک میلیون تومان حقوق می گیرند.

سرمربی فجر سپاسی:18 بازیکن ما در مجموع یک میلیون تومان حقوق می گیرند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی اصغر کلانتری عصر سه شنبه پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری تبریز در گفت و گو با خبرنگاران در شیراز افزود: در صورتی که دوره خدمت نظام وظیفه این بازیکنان تمام شود چند بازیکن جدید می گیریم .
وی افزود: از مسئولان استان فارس انتظار داریم به این تیم که نام مقدس شهید دارد را حمایت کنند؛ البته بایدگفت اداره کل ورزش و جوانان فارس تا انجا که توان داشته به تیم کمک کرده که تشکر دارم .
کلانتری ادامه داد : بازیکنان بسیار خوبی داریم که از نظر تکنیکی توان بالایی دارند و البته نمی توانستند در زمین ناهموار حافظیه بازی کنند و خوشحالم که در زمین ورزشگاه شهید دستغیب توانستیم با ارائه بازی خوب، سه گل هم بزنیم .
سر مربی تیم فجر سپاسی شیراز ادامه داد : در نیمه دوم با تغییر تاکتیک توانستیم تعداد گل های خود را افزایش دهیم و سه امتیاز حساس بگیریم .
و ی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره دلیل اعتراض وی به داور بازی گفت: داور با زدن سوت های زیاد سرعت بازی را می گرفت ، از این رو عصبانی شدم و اعتراض کردم .
تیم فجر سپاسی عصر سه شنبه در هفته چهاردهم مسابقات فوتبال دسته اول کشور در ورزشگاه حافظیه با نتیجه سه بر یک تیم شهرداری تبریز را شکت داد .
تیم فجر هم اینک با 21 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد .
7368/ 2027
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر