کد خبر: 33140
A

سرمربی تپارس جنوبی جم: فوتبال روز بدش را به ما نشان داد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: فوتبال برد و باخت دارد و باید از این موضوع درس گرفت اما باید گفت امروز فوتبال روز بدش را به ما نشان داد.

سرمربی تپارس جنوبی جم: فوتبال روز بدش را به ما نشان داد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مهدی تارتار روز دوشنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: به تیم فولاد بابت این پیروزی تبریک می گویم اما به خودمان می‌بالیم که وقتی می‌بازیم تیم حریف به اندازه قهرمانی شادی می‌کند.
سرمربی پارس جنوبی جم با بیان این که در اول فصل خیلی از تیم‌ها تصور می کردند که در مقابل ما به راحتی سه امتیاز کسب می کنند افزود: این که فولاد با برد ما در خانه به این شکل شادمانی می کند نشان از شکل گیری شخصیت تیم ما دارد و باید این موضوع را تحسین کرد.
وی ضمن خسته نباشید به بازیکنان تیمش به دلیل ارائه یک بازی جسورانه گفت: بازیکنانم تلاش خود را در میدان انجام دادند اما تلاششان برای پیروزی در این دیدار کافی نبود.
وی گفت: بازی را بد شروع کردیم و بازیکنان ‌ما در ابتدای بازی خوب بازی نکردند اما در ادامه و خصوصا در نیمه دوم بهتر شدیم و از فولادی ها سرتر بودیم.
تارتار با اشاره به این که یکی دو نفر از بازیکنانمان شرایط خوبی نداشتند و از این موضوع ضربه خوردیم افزود: معتقدم بعد از گلی که دریافت کردیم بازی یک طرفه‌ای بود و کاملا به بازی احاطه داشتیم اما نتوانستیم همچون فولاد از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم و پیروز میدان شویم.
وی با بیان این که تیم فولاد خوزستان باهوش‌تر از ما نشان داد افزود: در فوتبال هر تیمی که از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند، بازی را می‌برد .
وی گفت: در بازی‌های قبل باهوش‌ بودیم و پیروز شدیم اما در این دیدار بر خلاف یازده بازی قبل خود نتوانستیم گلزنی کنیم و این امر نشان می‌دهد که از فرصت‌ها استفاده نکردیم.
سرمربی تیم پارس جنوبی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس هم گفت: بازی سنگینی در پیش داریم چرا که پرسپولیس تیمی است که سابقه قهرمانی داشته و از هواداران بیشماری برخوردار است.
وی گفت: در این بازی میزبان هستیم و از امتیاز هواداران برخورداریم و امیدوارم که مقابل آنها بازی را ببریم و بتوانیم باخت امروز را با برد پرسپولیس جبران کنیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر