کد خبر: 35870
A

رییس فدراسیون نابینایان: مسئولان زیرساخت ها را برای فعالیت نابینایان فراهم کنند

«محمد رضا مظلومی» رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، در مراسم تقدیر از ورزشکاران پارالمپیک گفت: به مسوولیت های خود در مقابل معلولان و نابینایان عمل و به مسوولان وظایفشان را در قبال نابینایان یادآوری کنیم .

رییس فدراسیون نابینایان: مسئولان زیرساخت ها را برای فعالیت نابینایان فراهم کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مظلومی روز دوشنبه در «همایش چشم مان بیدار» ویژه بزرگداشت و تقدیر ورزشکاران نابینا و کم بینای قهرمان مسابقات پارالمپیک در فرهنگ سرای خاوران افزود: 6 تا 7 درصد افراد هر جامعه را معلولان تشکیل می دهند. آنها نیز در این سرزمین بدنیا آمده اند و حق زندگی، کار و ورزش را دارند.
وی با اشاره به فعالیت های مختلف اجتماعی و ورزشی نابینایان اظهار کرد: در خصوص ورزش نابینایان و کم بینایان تا اندازه توان خود به این افراد کمک می کنیم، اما با توجه به کمبود بودجه و تعداد زیاد ورزشکاران نابینا انتظار داریم سازمان ها، نهادها، مجلس و دستگاه های اجرایی به ما کمک کنند.
رییس فدراسیون نابینان و کم بینایان با ذکر این جمله نابینایان: «ما شما را نمی بینیم، اما شما ما را ببینید» گفت: امیدواریم همه مسوولان به خوبی از عهده مسوولیتی محوله برآمده و به جمع کوچک نابینایان کمک کنند.
در این مراسم از 25 ورزشکار پارالمپیکی و «جواد فلفلی» سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ،«محمودخسروی وفا» رییس فدراسیون معلولان و جانبازان و «علی اصغر هادی زاده» رییس سابق فدراسیون نابینایان تقدیر شد.
این مراسم به میزبانی «سید عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه و با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای فدراسیون ها و معاون وزیر وزیر ورزش برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر