کد خبر: 35825
A

عراقچی: مسوولان توجه بیشتری به مشکلات نابینایان داشته باشند

«سید عباس عراقچی» عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان، در حاشیه مراسم تقدیر از قهرمانان پارالمپیکی نابینا در فرهنگسرای خاوران، بر توجه بیشتر مسوولان به مشکلات نابینایان تاکید کرد و گفت:هدف این همایش جلب نظر جامعه و آشنایی و رفع مشکلات نابینایان است.

عراقچی: مسوولان توجه بیشتری به مشکلات نابینایان داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عراقچی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در فرهنگ سرای خاوران افزود: این همایش به پاس زحمات و تقدیر از قهرمانان نابیناو کم بینا در مسابقات پارالمپیکی برگزار شده است که به نحوی از تلاش آنان که در عین معلولیت با غیرت ایرانی در مسابقات خوش درخشیدند، تقدیر شود.
وی با اشاره به کمبودهای مبلمان شهری و آماده نبودن بسیاری از اماکن عمومی برای استفاده معلولان گفت: یکی دیگراز اهداف این همایش جلب نظر مردم و مسوولان به نیازهای این قشر است. زیرا معلولان قادر به استفاده از بسیاری از امکانات شهر نیستند و لازم است به نوعی نیازهای آنها شناسایی و به مردم و مسوولین معرفی شود تا نسبت به مناسب سازی امکانات و اماکن برای آنان اقدام شود.
در این مراسم که به میزبانی عراقچی در پردیس تئاتر شهر فرهنگسرای خاوران برگزار و از 25 ورزشکار و تعدادی از مربیان رشته های ورزشی معلولان تقدیر شد، رییس فدراسیون و هیات مدیره فدراسیون نابینایان و کم بینایان و برخی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر