کد خبر: 132896
A
اختصاصی دیده‌بان ایران:

ادعای کذب روزنامه نزدیک به جریان انقلابی: پنج شنبه به خاطر «سلام فرمانده» یکی از پاک‌ترین روز‌های تهران بود

روزنامه نزدیک به سپاه در گزارش یک شماره امروز خودش مدعی شده است که "پنج شنبه پنج خرداد به احترام بچه‌هایی که به عشق امام‌شان گرد هم می‌آمدند، یکی از پاک‌ترین روز‌ها را به خود دید."

ادعای کذب روزنامه نزدیک به جریان انقلابی: پنج شنبه به خاطر «سلام فرمانده» یکی از پاک‌ترین روز‌های تهران بود

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه جوان نزدیک به سپاه در گزارش امروز خود تحت عنوان«سلام جانانه دهه نودی‌ها به فرمانده» با اشاره به جشن موسوم به «سلام فرمانده» که روز پنج شنبه در استادیوم آزادی برگزار شد مدعی شد: ایراد اصلی بسیاری از آثار سفارشی و تولیدات عرصه موسیقی طی چند دهه اخیر ضعف خلوص نیت بوده‌است، چراکه سلام فرمانده بی‌ادعا نه با بودجه‌های کلان فرهنگی که از دل انگیزه‌های خالص و بی‌ریا خلق شده و کاری را محقق کرده‌است که صد‌ها اثر موسیقایی نتوانستند رقم بزنند.
انگار تهران یک روز پس از آنکه به دلیل آلودگی هوا به تعطیلی کشیده شده‌بود، به احترام بچه‌هایی که به عشق امام‌شان گرد هم می‌آمدند، یکی از پاک‌ترین روز‌ها را به خود می‌دید. آسمان تهران هنگام زمزمه کودکان با چشمانی بارانی در ذکر «بیا جون من بیا یارت می‌شم هوادارت می‌شم گرفتارت می‌شم» آبی آبی بود. به امید آن روز که روز‌های خاکستری‌مان به برکت قدوم آن خورشید عالم‌تاب برای همیشه آبی بماند.

بنا برگزارش دیده بان ایران این ادعای گزارش روزنامه نزدیک به سپاه در حالی منتشر می شود که بررسی سایت کنترل کیفیت هوا روز پنج شنبه را برای گروهای سنی حساس «ناسالم» اعلام کرده بود.

photo_2022-05-28_19-31-43 (2)

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر