کد خبر: 34214
A

سفرتیم ملی فوتسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه وانجام بازی خیرخواهانه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران قرار است فردا (یکشنبه) با سفر به استان کرمانشاه از مناطق زلزله زده بازدید و دیدار خیرخواهانه ای نیز به نفع آسیب دیدگان این حادثه برگزار کنند.

سفرتیم ملی فوتسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه وانجام بازی خیرخواهانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدارسلان حسینی اظهار کرد: ملی پوشان فوتسال ایران صبح فردا در مناطق زلزله زده حضور پیدا خواهند کرد و با حضور در مناطق زلزله زده کمک های جمع آوری شده خانواده فوتسال را تقدیم مردم می کنند.
وی ادامه داد: پس از بازگشت اعضای تیم ملی فوتسال ایران از مناطق زلزله زده، بعدازظهر فردا نیز دیدار دوستانه ای بین این تیم و منتخب استان کرمانشاه برگزار می شود.
حسینی افزود: این دیدار خیریه از ساعت 15 در سالن قمر بنی هاشم واقع در خیابان بنت الهدی شهر کرمانشاه برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه قرار است در این دیدار مراسم گلریزان نیز به نفع زلزله زدگان برگزار شود، از عموم مردم نوع دوست کرمانشاه دعوت کرد تا در این مراسم شرکت کنند.
وی همچنین گفت: محمدرضا حیدریان کاپیتان اسبق و کرمانشاهی تیم ملی فوتسال نیز برای حمایت از زلزله زدگان به کرمانشاه سفر می کند.
وزیر ورزش و جوانان در سفر روز جمعه هفته گذشته (26 آبان) خود به مناطق زلزله زده قول ارسال 50 عدد کانکس برای اسکان زلزله زدگان و سفر تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران به منظور برگزاری دیداری خیریه را داده بود که کانکس های وعده داده شده از روزهای پایانی هفته قبل در حال ارسال به مناطق زلزله زده است.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون 444 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر