کد خبر: 177198
A

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه: دولت آمریکا به اهداف داخل خاک ایران حمله کند

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه در واکنش به کشته شدن سربازان آمریکایی در مرز اردن گفت: سیاست بایدن در قبال ایران شکست خورده و باعث شده بیش از ۱۰۰ حمله علیه نیروهای ما در منطقه انجام شود من از دولت بایدن می‌خواهم به انتقام از کشته‌شدن سربازان ما و همچنین به منظور تامین بازدارندگی، به اهدافی در داخل ایران حمله کند

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه: دولت آمریکا به اهداف داخل خاک ایران حمله کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا امروز در بیانیه ای رسمی مدعی شد: حمله به نیروهای ما که منجر به کشته شدن ۳ سربازمان شد، توسط گروه های تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می کنند انجام شد.

همه کسانی را که مسئول حمله به نیروهای ما بودند را در زمان مناسب و به شیوه ای که انتخاب می کنیم، پاسخگو خواهیم کرد

بنابر گزارش دیده بان ایران؛  لیندزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه از ایالت کارولینای جنوبی، نیز در واکنش به کشته‌شدن سه سرباز آمریکایی خواهان حمله به «اهداف مهم در داخل ایران» شد.

به گفته او سیاست بازدارندگی جو بایدن در قبال ایران «شکست خورده است» و حمله به داخل ایران علاوه بر انتقام کشته‌شدگان، «بازدارندگی در برابر تجاوزگری‌های آینده» جمهوری اسلامی ایران ایجاد خواهد کرد.
 
سناتورگراهام در ادامه گفت که از بین بردن گروه‌های نیابتی، ایران را از اقدامات تجاوزگرانه باز نخواهد داشت.
 
این سناتور سرشناس جمهوری‌خواه تاکید کرد: «تنها چیزی که  ایران می‌فهمد، زور است. تا زمانیکه با زیرساخت‌ها و نیروهایشان هزینه پرداخت نکنند، حمله به سربازان آمریکا ادامه خواهد داشت.»
 
لیندزی گراهام در پایان گفت: «الان به ایران حمله کنید. ضربه سختی به آنها وارد کنید.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر