کد خبر: 149459
A

واکنش نماینده قم به مسمویت زنجیره‌ای دانش‌آموزان: بزرگنمایی می‌کنند، فوبیاست

امیرآبادی فراهانی گفت: می‌توانیم این موضوع را با یک مثال تحلیل کنیم، مثلا در یک جمعی ۸ تا ۱۰ نفر بگویند که ما در حال خفه شدن هستیم. افراد دیگر که بیماری زمینه‌ای داشته باشند نیز احساس خفگی به آنها دست می‌دهد و می‌گویند که ما در حال خفه شدن هستیم. بر این اساس این موضوع را می‌توان فوبیا عنوان کرد.

واکنش نماینده قم به مسمویت زنجیره‌ای دانش‌آموزان: بزرگنمایی می‌کنند، فوبیاست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در چند روز گذشته مسمومیت دانش آموزان در شهر قم خبرساز شد. اتفاقی که با شائبه‌های بسیاری همراه شده است. در حالی مسمومیت دانش‌آموزان قمی در حال تکرار است که هنوز علت اصلی مشخص نشده و این روند منجر به نگرانی بسیاری از خانواده‌ها شده است.

نماینده مردم قم در مجلس در این باره گفت: علت این اتفاق هنوز معلوم نیست، چیزی به دست نیامده است. مسئولان امنیتی و بهداشت و درمان پیگیر هستند.

احمد امیرآبادی فراهانی افزود: با توجه به اینکه نمی توان در مورد این مساله اظهار نظر شخصی داشت، چون اطلاعاتی در این باره در دسترس نیست، من نیز نظری در این باره ندارم.
وی ادامه داد: اما آنچه در این قضیه دیده می‌شود این است که در این باره بزرگ نمایی شده است.

امیرآبادی فراهانی اضافه کرد: دیروز ۲۸ دانش‌آموز را به بیمارستان منتقل کردند که از این تعداد تنها ۸ نفر گفتند که دست و پایشان می‌لرزد و حالت استرس دارند. برخی نیز بیماری‌های زمینه‌ای داشتند.

این نماینده مجلس ادامه داد:‌ می‌توانیم این موضوع را با یک مثال تحلیل کنیم، مثلا در یک جمعی ۸ تا ۱۰ نفر بگویند که ما در حال خفه شدن هستیم. افراد دیگر که بیماری زمینه‌ای داشته باشند نیز احساس خفگی به آنها دست می‌دهد و می‌گویند که ما در حال خفه شدن هستیم. بر این اساس این موضوع را می‌توان فوبیا عنوان کرد.

امیرآبادی فراهانی تاکید کرد: این موضوع در حال بررسی است اما هنوز علت قطعی آن مشخص نیست.

منبع: همشهری

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر